728 x 90

واشنگتن اگزمینر: ورود ناوگان یواس‌اس جورجیا به ‌خلیج‌فارس، پیام به ‌رژیم ایران است

زیردریایی یواس‌اس جورجیا
زیردریایی یواس‌اس جورجیا

واشنگتن اگزمینر دوشنبه ۱دیماه درباره ورود ناوگان یواس‌اس جورجیای آمریکا به‌خلیج‌فارس نوشت: «جورجیا اکنون می‌تواند با مصونیت بسیار مؤثری علیه رژیم ایران عمل کند. به‌ویژه، همان‌گونه که ما اکنون می‌دانیم، این زیردریایی در وضعیت گشت با هشدار سریع عمل می‌کند… این پیامی روشن به تهران به‌ویژه سپاه پاسداران است و این در پی تمرین عملیاتی اخیر و بسیار علنی بود که طی آن بمب‌افکنهای بی‌ـ ۵۲ از پایگاه خود در آمریکا به سوی دریای مدیترانه پرواز کردند».

زیردریایی اتمی یواس اس جورجیا که به ۱۵۴ موشک کروز توماهاوک برای ناوگان دریایی مسلح است - توسط رزمناوهای پورت رویال و دریای فیلیپین سی که هر دو به سیستم هدایت موشکی مجهز هستند همراهی می‌شود.

فاکس نیوز ۲دی۹۹ نوشت: «ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا برای اولین بار طی هشت سال عبور یکی از زیردریاییهای مجهز به سیستم هدایت موشکی خود از تنگه هرمز را اعلام می‌کند. این اقدام به‌دنبال پروازهای اخیر بمب‌افکنهای نیروی هوایی هسته‌یی بر فراز خلیج‌فارس است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8bbadb2c-7cb6-4e80-b520-e723acf93b01"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات