728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان در پاریس ۲۰۱۸؛ سخنرانی خواهران مجاهد نسرین مسیح و هجرت معزی + فیلم

سخنرانی خواهران مجاهد نسرین مسیح و هجرت معزی در همایش مقاومت ایران - پاریس ۹تیر۹۷
سخنرانی خواهران مجاهد نسرین مسیح و هجرت معزی در همایش مقاومت ایران - پاریس ۹تیر۹۷

 

قیام و ایران آزاد با هزار اشرف و ارتش آزادی

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران پاریس ۹تیر ۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸)

حمایت از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی

همبستگی ملی برای سرنگونی فاشیسم دینی

 

روز شنبه ۹تیرماه ۱۳۹۷(۳۰ژوئن۲۰۱۸)، گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس برگزار شد. در اجتماع عظیم ایرانیان، هیأت‌های نمایندگی از کشورهای مختلف جهان، شامل برجسته‌ترین شخصیت‌های سیاسی، نمایندگان پارلمانها، شهرداران، منتخبان مردم و کارشناسان و متخصصان بین‌المللی اوضاع ایران نیز شرکت داشتند.

سخنرانان گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس، بر حمایت خود از قیام مردم ایران و آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت، تأکید کردند و جامعه جهانی را به اتخاذ سیاست قاطع علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران و ایستادن در کنار مردم بپا خاسته ایران فراخواندند.

(اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در رابطه با برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - ۹تیر۹۷)

 

مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، در سخنرانی خود در این گردهمایی گفت: یک نسل پر اشتیاق و تشنه آزادی برای در اختیار گرفتن تمام کشور و برای پس‌گرفتن ایران از آخوندهای اشغالگر بپا خاسته است. از کارگران هفت‌تپه و فولاد تا کشاورزان ورزنه، تا جوانان کازرون تا راننده‌ها و کامیون‌داران شهرهای سراسر کشور تا بازاریان و جوانان لاله‌زار و فردوسی و شوش و ملت و اکباتان در تهران که با شجاعت با مزدوران وحشی مقابله کردند. این‌، نبرد ملت ایران، است. سرنگونی حتمی است،‌ پیروزی حتمی است و ایران آزاد می‌شود و ایران عاری از شیخ و شاه، در چشم‌انداز است. شعبده «راه‌حل» از درون فاشیسم دینی، سوخته است، مردم و جوانان شورشگر، پایان کارِ هر دو جناح رژیم را اعلام کرد‌ه‌اند. (جزئیات بیشتر)

 

 

در همایش بزرگ مقاومت ایران شخصیتهایی از آمریکا، اروپا، کانادا و کشورهای عربی به سخنرانی پرداختند.

 

سپس خواهران مجاهد نسرین مسیح از معاونان مسئول اول سازمان مجاهدین و هجرت معزی – از شورای مرکزی سازمان مجاهدین برای حاضرین به سخنرانی پرداختند.

 

 

سخنرانی نسرین مسیح از معاونان مسئول اول سازمان مجاهدین

هموطنان گرامی، خواهر مریم عزیز، حامیان گرانقدر مقاومت، کانونهای شورشی در سراسر کشور، اشرف‌نشانهای گرد آمده از کهکشان، از اشرف سه بهمراه همه خواهرانم در شورای مرکزی و همه برادرانم در تشکیلات پولادین مجاهدین به همه شما درود می‌فرستیم.

در سالگرد سی خرداد و در سی‌امین سال جاودانگی سی هزار زندانی سیاسی سر بدار و در برابر ۱۲۰هزار شهید سرفراز مقاومت سر تعظیم فرود می‌آوریم و به ستارگانی چون ندا و صدیقه درود می‌فرستیم.

مجاهدین مفتخرند که برای آزادی خلق و میهنشان از هر آنچه که دوست داشتنی بوده گذشته‌اند تا آزادی و انتخاب آزادانه سرنوشت را تقدیم خلقشان کنند.

عبور از آتش و خون و تنگه‌ها و تنگناها، از پایداری مافوق تصور بر تختهای شکنجه، از پایداری پرشکوه زیر بمباران و محاصره تا ایستادن در برابر زرهی و هاموی و تیر و تبر و زیر سنگین‌ترین موشک‌بارانها در اشرف و لیبرتی. این پایداری به موازات حمایتهای بی‌شائبه مردمی از جمله حمایت شما اشرف‌نشانها در سراسر جهان به ما قدرت داده که در برابر مهیب‌ترین دیکتاتوری تاریخ معاصر مقاومت کنیم و ما مجاهدین برای آوردن بهاران آزادی، بلندتر از هر زمان دیگر می‌خروشیم. ما زن و مرد جنگیم و تا آزادی صد برابر می‌جنگیم. ما زن و مرد جنگیم صد برابر می‌جنگیم.

 

سخنرانی هجرت معزی – از شورای مرکزی سازمان مجاهدین

سلام بر شما. از اشرف۳همراه با هزاران اشرفی به شما درود می‌فرستم و از شما تشکر می‌کنم. ما و شما در مسیر آزادی از راههای پر پیچ و خمی عبور کرده‌ایم و اکنون با قیام رشدیابنده در ایران به هدفمان که آزادی است نزدیک می‌شویم.

۳۹سال است که رژیم تلاش کرده مجاهدین را از ریشه‌هایش در جامعه ایران جدا کند. از جمله با صرف میلیاردها دلار برای دروغ‌پراکنی و با سرکوب وحشیانه از جمله قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی فقط در تابستان ۱۹۸۸(۶۷).

من هم مثل دیگر جوانهای ایرانی از وقتی چشم باز کردم زیر بمباران این تبلیغات بودم، از طریق رادیو و تلویزیون، مطبوعات، کتاب‌های درسی و حتی فیلم‌های سینمایی. من همچنین سرکوب وحشیانه این رژیم را شخصاً لمس کرده‌ام. اما این گردهمایی عظیم، قدرت این مقاومت و شکست تلاش‌های رژیم را برای شیطان‌سازی آن به‌نمایش می‌گذارد. حضور انبوه جوانان ایرانی در صفوف مقاومت نشان‌دهنده شکست رژیم است. حقیقت را نمی‌توان زندانی و یا اعدام کرد. جوانان ایرانی کانونهای مقاومت را شکل می‌دهند و با پذیرش همه خطرها، در کارزارها شرکت می‌کنند. تظاهرات و اعتصاب‌ها در سراسر ایران خاموشی‌ناپذیرند. این، واقعیت ایران امروز و مبنای آزادی ایران فرداست.

من احساس می‌کنم در میان تظاهر کنندگان در تهران و سایر شهرها هستم. با شما بسیار فاصله دارم، اما قلبم با شماست. پیروزی نزدیک است و در آن روز آن‌را همراه با مردم عزیز مان جشن خواهیم گرفت. از شما بسیار متشکرم.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db1e6513-44a3-4690-8372-f22772a439e1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات