728 x 90

تجمع اعتراضی خانواده هایی که  کودکانشان در مدرسه مورد تعرض قرارگرفته اند

تجمع اعتراضی خانواده هایی که  کودکانشان در مدرسه مورد تعرض قرارگرفته اند
تجمع اعتراضی خانواده هایی که کودکانشان در مدرسه مورد تعرض قرارگرفته اند

انتشار گزارشی از آزار و اذیت جنسی تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه در منطقه دو تهران برای رژیم آخوندی یکبار دیگر رسوایی آفرید.

بر اساس گزارشات دریافتی ۱۶دانش‌آموز در مدرسه پسرانه دکتر معین در منطقه دو تهران توسط یکی از عوامل رژیم به نام حائری که گفته می‌شود نوه آخوند حائری امام جمعه خامنه‌ای در شیراز است، مورد تعرض جنسی قرار گرفته‌اند.

حائری با دادن مشروبات الکلی آنها را مورد تعرض قرار می‌داده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه۲ شهر تهران در گفت‌وگو با رسانه‌های حکومتی این خبر را تأیید کرد و به شکایت والدین دانش‌آموزان اشاره کرد.

برملا شدن این رسوایی به مجلس آخوندی نیز کشیده شد و 13نماینده مجلس در تذکری به وزیران آموزش و پرورش و دادگستری خواستار برخورد با این فضیحت اخلاقی شدند.

موضوع آزار و اذیت کودکان در مدارس ایران تحت حاکمیت آخوندی به یک معضل فراگیر تبدیل شده است به‌نحوی که حتی موجب بروز حرکتهای مردمی در اعتراض به رژیم آخوندی و عوامل او در مدارس شده است.

در آبان ماه گذشته به‌دنبال تعدی به یک دختر دانش‌آموز ۱۲ساله در مدرسه دخترانه به نام راه شهدا در ارومیه؛ اهالی و اولیاء دانش‌آموزان به محل ریخته و یک پایگاه مزدوران بسیج و چند مدرسه را به آتش کشیدند. به‌دنبال این واقعه جو این شهر تا چند روز متشنج بود.

فساد اخلاقی سعید طوسی قاری بیت خامنه ای گوشه‌یی از فساد در این بیت را برملا کرد. سعید طوسی، که تصاویر و فیلمهای متعدد او در کنار خامنه‌ای و مراسمهای «بیت خامنه‌ای»، گویای نزدیکی او به شخص خامنه‌ای است، در مقام مربی و معلم قرآن کودکان و نوجوانان، مکرراً و طی سالیان، آنها را مورد تجاوز و سوءاستفاده جنسی قرار می‌داده است.

قربانیان و خانواده‌های آنها از سال ۹۰، اسناد مکتوب و سی دی ها و نوارها و شکایات متعددی از جمله در مورد تکرار اعمال مجرمانه علیه کودکان دانش‌آموز همچنین دو توبه نامه با دستخط خود وی و چندین پیامک با اسم و امضای خودش را به قضاییه رژیم ارائه داده‌اند. با این وجود دستگاه قضاییه رژیم آخوندی سعید طوسی قاری بیت خامنه‌ای و متهم آزار جنسی کودکان را در تاریخ ۶بهمن ۹۶ تبرئه کرد.

سعید طوسی در یک نوار منتشر شده گفته بود: «حضرت آقا (خامنه‌ای) به آقای لاریجانی فرمودند که پرونده را جمع کنید».
وی اضافه کرده بود: «آدم خیلی راحت می‌تواند سر طرف را زیر آب کند». او همچنین تهدید کرده بود «اگر مرا محاکمه کنند ”صد نفر را با خودم پایین می‌کشم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26b6bec7-82f7-4555-9c3e-0c54a7e66299"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات