728 x 90

هاشمی طبا: خطراتی که در آینده ما را تهدید می‌کند، به‌مراتب بزرگ‌تر از گرانی و تورم است

مصطفی هاشمی‌طبا
مصطفی هاشمی‌طبا

اعتماد آنلاین به‌نقل از مصطفی هاشمی‌طبا از باند مغلوب روز دوشنبه ۲۲فروردین نوشت: «درست است که مردم درگیر مشکلاتی مثل گرانی و تورم هستند و این یک خطر و مشکل جدی است اما به‌نظر می‌رسد که خطراتی که در آینده ما را تهدید می‌کند، به‌مراتب بزرگ‌تر است».

وی در ادامه افزود: در سند تحولی که دولت ارائه داده صدها مسأله بدون این‌که اولویت مشخص باشد، مطرح شده است. در حالی که برای مدیریت کشور باید اولویت بندی کرده و به مردم صادقانه بگوید که چه کارهایی را می‌توان کرد و چه کارهایی را نمی‌توان انجام داد.

اعتماد آنلاین فضاسازی توسط دولت آخوند رئیسی در فضای مجازی و واقعی درباره دستاوردسازی را مطرح کرد و اضافه کرد: شاهدیم که جریانی رسانه‌یی در فضای مجازی و واقعی سعی در دستاوردسازی برای دولت دارد و مدام اخبار خوبی را از افزایش فروش نفت، صادرات، آزادسازی اموال و... گزارش می‌دهد.

این در حالی است که مردم در بطن جامعه با مشکلاتی به‌مراتب بیشتر از چند ماه قبل مواجه هستند و از این رو، مثبت انگاریهای طیف حامی دولت را باور نمی‌کنند.

 

نامه نیوز نیز فرا رسیدن پایان ماه عسل دولت آخوند رئیسی را گزارش کرد و این‌که برخی دیگر از کارشناسان اما معتقدند که وضعیت کشور به‌نحوی است که حتی در درون تلاش‌ها برای رو به بهبود جلوه دادن اوضاع، ضعفها و مشکلات جدی موجود جلوه‌گر است.

مصطفی هاشمی‌طبا که از او به‌عنوان تحلیلگر نام برده شده است گفت: «تلاش برخی رسانه‌ها برای دستاوردسازی برای دولت در حالی است که مسائلی کشور ما خیلی پیچیده شده یعنی حتی اگر دولت در این زمینه‌ها که می‌گویند، توفیق هم داشت، نمی‌توانست مشکلات و مسائل آینده را حل کند».

وی به مشکلات داخلی و فرامرزی رژیم اشاره کرد و افزود: «ما در حوزه‌های برون‌مرزی و درون مرزی مشکلات عدیده داریم و دولت سکوت کرده است و برنامه‌یی ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f4f7d6e7-c059-4ccd-ac7a-bd03f512a5e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات