728 x 90

نمایش یا خیمه‌شب‌بازی

رسوایی خیمه‌شب‌بازی خامنه‌ای آن‌قدر بالا گرفته که رسانه‌های حکومتی هم از شایعهٔ نمایش انتخابات نزد مردم می‌گویند.

شبکه ۳ تلویزیون حکومتی ۲۳بهمن ۹۸: «خیلی صریح ازتون می‌پرسم آیا انتخابات در ایران واقعیه یا نه یه نمایشیه که فقط هم به خارجیها و به داخلیها بگیم که خب ما هم داریم با رأی مردم این کار رو پیش می‌بریم».

یک روزنامه حکومتی کمی پرده را کنار زد و ضمن اشاره به قیام و نفرت عمومی از خامنه‌ای، در مطلبی با عنوان «فرهنگ ابتذال» از گسترش فحاشی علیه نظام نوشت:

«در اعتراضات ماه‌های اخیر نیز مواردی از فحاشی دیده می‌شود که باعث تأسف است و البته نشانه خطرناکی از کمیت و کیفیت عصبانیت و استیصال مردم است. حتی در متون منتشره در فضای مجازی نیز می‌توان بازتابی از این فرهنگ فحاشی را مشاهده کرد».(روزنامه حکومتی اعتماد ‌۲۳بهمن ۹۸)

شبکه ۳ تلویزیون حکومتی ۲۳بهمن ۹۸: «خب الآن کاستیها و ناکارآمدی‌ها زیاده مردم هم الآن عصبانی هستن شاکین از این قضیه».

البته هرگز به‌ علت عصبانیت و خشم مردم بعد از قیام آبان اشاره نمی‌کنند.

گزارش یک هموطن: «اینجا جاییه که یکی از معترضان آبانماه جلوی چشمان من به ضرب گلوله نیروی انتظامی کشته شد تیر مستقیم خورد... بعد به چه دلیلی از من رأی میخوان»؟

تلویزیون رژیم ۲۵بهمن - یک هموطن: «بنده رأی نمیدم نخیر نخیر. دلیلش چیه؟ همش حرفه فقط حرف میزنن... سرنوشت هر مملکتیو تو انتخابات نشون میده. ولی وقتی می‌بینیم همش حرفه اصلاً عملی توش نیست آخه چه فایده‌ای داره این رأی‌گیری»؟

این‌بار اما سرنوشت مملکت در کف خیابان، توسط همین قیام‌آفرینان رقم خواهد خورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8f1d4504-ac39-4a08-a7c1-e29fabd893e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات