728 x 90

نعل وارونه، باز هم طلبکاری و دو قورت و نیم آخوندی پس از قتل منصوری

آخوند منصوری - موسوی سخنگوی وزارت خارجه رژیم
آخوند منصوری - موسوی سخنگوی وزارت خارجه رژیم
  • سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم: متأسفانه دولت رومانی به‌رغم درخواستهایی که داشتیم هنوز در زمینه فوت منصوری شفاف‌سازی نکرده است!

سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ۹تیر۱۳۹۹:

خبرنگار خبرگزاری ایسنا ۹تیر۹۹: «موقعی که خبر در حقیقت فوت آقای قاضی منصوری منتشر شد شما اعلام کردید که درخواست کردید از وزارت‌خارجه رومانی که در این ارتباط توضیح بدهند و حتی سفیر رومانی را به وزارت‌خارجه احضار شد می‌خواستم اگر امکان داشته باشد یک توضیح بدهید آخرین اخباری که در مورد علت این فوت و مسایلی که در این ارتباط وجود دارد یک توضیح بفرمایید».

موسوی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم: «ببینید این موضوع یک کمی هنوز دارای ابهاماتی هست متأسفانه دولت رومانی به‌رغم درخواستهایی که داشتیم هنوز شفاف‌سازی در این زمینه صورت نداده هم ما وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران هم قوه محترم قضاییه هم پلیس اینترپل هنوز پیگیر این موضوع هستیم و درخواست داریم که دولت رومانی هر آنچه که اتفاق افتاده و به هر دلیلی این را به جمهوری اسلامی ایران رسماً و کتباً اعلام بکند که متأسفانه تاکنون جز همین اخبار رسانه‌یی که منتشر کردند و شما هم شاهد بودید چیز جدیدی را متأسفانه ما دریافت نکردیم.

ما کماکان خواستار روشن شدن همه ابعاد این ادعا هستیم که ببینیم آیا دقیقاً چه اتفاقی آن جا افتاده و وضعیت و سرنوشت ایشان چه هست و من همین جا بار دیگر اعلام می‌کنم و تقاضا می‌کنم از دولت رومانی مقامات ذیربط رمانی که در اسرع وقت با توجه به حساسیت و پیچیدگی این پرونده ما را در جریان آخرین اطلاعات و اخبار دقیق و صحیح قرار بدهد».

  • اظهارات سخنگوی مجاهدین در روز اول تیر درباره طلبکاری رژیم از رومانی

سخنگوی مجاهدین: طلبکاری و اسلوب دو قورت و نیم، شیوه شناخته شده رژیم پلید آخوندی است که باید بند از بندش گسست. تجربه آخوند منصوری تازگی ندارد و قبل از آن هم سعید امامی و مزدوری به نام دلیلی که راهنمای حملهٔ اجیرشدگان قاسم سلیمانی به اشرف بود در پایان کار توسط رژیم کشته و صورتش هم پوست کنده شد تا بسادگی شناسایی نشود. سپس رژیم آن را از طریق مزدوران عراقی و ایرانی خود از قبیل حیدر عگیلی و ایرج مصداقی به گردن خود مجاهدین انداخت.

سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد: دولت رومانی باید ریز تا درشت قتلی را که رژیم به گردن مجاهدین می‌اندازد با افکار عمومی در میان بگذارد و عاملان و آمران در یک دادگاه بین‌المللی به‌طور علنی محاکمه و مجازات شوند.

سخنگوی مجاهدین افزود: سرجلاد رئیسی باید کیفر ببیند و به قاسم سلیمانی ضمیمه شود

علاوه بر این، مهره‌ها و مزدوران نظام پلید آخوندی باید از سرنوشت تیره و تار همگنان خود از قبیل سعید امامی و دلیلی و منصوری عبرت بگیرند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab20dc9f-0cc2-4331-ac5f-95dcfe428d9f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات