728 x 90

نامه ۳۰ نماینده دمکرات کنگره آمریکا به بایدن و نگرانی از توافقنامه اتمی با رژیم ایران

جاش گاتهایمر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا
جاش گاتهایمر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا

۳۰ قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا از حزب دمکرات پیش‌نویس نامه‌یی را امروز چهارشنبه ۹ شهریور امضا کرده‌اند که در آن نسبت به احتمال حصول توافق جدید با ایران در خصوص برنامه هسته‌یی این کشور ابراز نگرانی شده است. توافقی که به‌نظر می‌رسد پس از ماه‌ها مذاکرات به بن‌بست رسیده است.

اعضای مجلس نمایندگان جدیدترین نامه جاش گاتهایمر، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا را در مورد ابراز نگرانی در مورد توافق هسته‌یی ایران امضا کردند.
نزدیک به ۳۰ دمکرات مجلس نمایندگان پیش‌نویس نامه‌یی را امضا کرده‌اند که در آن نگرانی‌های تازه‌یی درباره توافق هسته‌یی ایران ابراز می‌شود، توافقی که به‌نظر می‌رسد پس از ماه‌ها مذاکرات به بن‌بست رسیده است.
این نامه توسط نماینده جاش گاتهایمر (D-NJ) منتشر می‌شود، که قبلاً از حمایت ۱۸ دمکرات مجلس نمایندگان برای ابراز علنی درجات مختلف نگرانی در مورد مذاکرات حمایت می‌کرد. ۲۰ دمکرات مجلس نمایندگان علناً نگرانی خود را در مورد این توافق در شرف ابراز نگرانی کرده‌اند و سایرین که مخالف توافق اولیه ۲۰۱۵ بودند، در انتظار متن نهایی سکوت کرده بودند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32bca57b-5dcf-437c-87c7-aabbf688f450"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات