728 x 90

مهمترین اخبار ایران و جهان در ۶۰ثانیه - اخبار نیمروزی ۳۰اردیبهشت ۹۸

حمله موشکی به منطقه سبز بغداد

یک سخنگوی ارتش عراق گفت، یک موشک یکشنبه شب به منطقه به‌شدت حفاظت‌شده سبز بغداد اصابت کرد. این موشک در فاصله کمتر از یک مایلی سفارت آمریکا فرود آمد و تلفاتی در بر نداشت.

 

توئیت دونالد ترامپ

به‌دنبال حمله موشکی به منطقه سبز بغداد دونالد ترامپ در توئیتر خود گفت: اگر رژیم ایران می‌خواهد بجنگند، این پایان رسمی رژیم ایران خواهد بود. هیچوقت آمریکا را دوباره تهدید نکن.

 

یک مقام وزارت‌خارجه آمریکا: ما رژیم ایران را مسئول خواهیم دانست

خبرنگار سی.بی.اس نیوز گزارش داد: یک مقام وزارت‌خارجه آمریکا در مورد حمله موشکی بغداد گفت اگر چنین حمله‌یی توسط شبه‌نظامیان مزدور رژیم ایران یا عناصری از این نیروها انجام شده باشد ما رژیم ایران را مسئول خواهیم دانست و متناسب با آن اقدام خواهیم کرد.

 

روزنامه سان: پیوستن نیروهای ویژه انگلستان در خلیج‌فارس به نیروهای ضربت آمریکا

روزنامه سان لندن روز یکشنبه نوشت: تهدید رژیم ایران باعث شده است نیروهای ویژه انگلستان در خلیج‌فارس نیز به نیروی ضربت آمریکا بپیوندند.

 

تجمع خانواده‌های دستگیر ‌شدگان روز گارگر

جمعی از اعضای خانواده و بستگان بازداشت‌ شدگان روز کارگر در مقابل مجلس ارتجاع تجمع کرده و خواستار آزادی عزیزان در بند خود شدند.

 

شوش: تجمع اعتراضی کشاروزان

شماری از کشاروزان گندم‌کار منطقه چنانه واقع در شهرستان شوش در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی مرکز خرید گلدشت تجمع کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f61879e-2c12-4827-b635-9997cb9cf09b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات