728 x 90

مهاجری: ذوالنور در مورد عذرخواهی ظریف دروغ می‌گوید

محمد مهاجری
محمد مهاجری

همزمان با بالا‌گرفتن جنگ گرگها بر سر فایل صوتی ظریف و کشاندن او به مجلس ارتجاع برای پاسخگویی و هم‌چنین تصویب طرح تحقیق و تفحص از فعالیت‌های مرکز بررسیهای استراتژیک دولت روحانی و ثبت نامها در شعبدهٔ انتخاباتی رژیم ولایت فقیه، محمد مهاجری، مهرهٔ باند مغلوب با حمله به آخوند ذوالنوری گفت: ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت مجلس گفته «ظریف در مجلس عذرخواهی کرد»، خبری که من از جلسه دارم این است که ذوالنور دروغ می‌گوید!

خب، این بار با بهانه اینکه ماه رمضان است و هوش و حواس آقای ذوالنور کم شده توجیه کردم و ماله کشیدم. درباره همه آنچه در طول سال از همین سنخ حرف‌ها می‌زند، باید توجیه کنم که روزه است؟ یعنی ۳۶۵ روز روزه در طول سال؟!

به لحاظ فقهی حتی اگر احتمال داده شود روزه برای سلامتی مضر است، نه‌تنها وجوبش ساقط است که حرام هم می‌شود؛ لذا بهتر است حضرت ایشان عجالتا روزه نگیرند!

آخوند ذوالنوری در جلسه مجلس ارتجاع سه شنبه ۲۱ اردیبهشت گفته است: «وزیر امور خارجه با حضور در جلسه این کمیسیون برای توضیح درباره فایل صوتی منتشره وی از ساحت ملت عذرخواهی کرده است.اما نمایندگان از هیچ کدام از توضیحات وزیر قانع نشدند و موضع نمایندگان به قدری محکم بود که برخی می‌گفتند نگران سکته وزیر هستیم» (خبرگزاری حکومتی ایسنا - ۲۱ اردیبهشت).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/029226b7-6524-449d-b707-d422636badcb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات