728 x 90

بیش از ۱۴۰قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا رژیم آخوندی را به‌دنبال حمله اسراییل محکوم کردند

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

سایت فاکس نیوز روز دوشنبه ۲۷فروردین نوشت: بیش از ۱۴۰ قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا رژیم بی‌رحم ایران را به‌دنبال حمله اسراییل محکوم کردند. نماینده رندی وبر گفت: رژیم سرکش باید فوراً سرنگون شود.
دهها تن از اعضای مجلس نمایندگان قطعنامه‌یی را امضا کرده‌اند که رژیم «بی‌رحم» ایران را پس از حمله موشکی تهران به اسراییل در آخر هفته محکوم می‌کند.
این اقدام دو حزبی توسط نماینده رندی وبر، نماینده تگزاس، و با حمایت ۱۴۱ قانونگذار مجلس نمایندگان، اعم از جمهوری خواه و دموکرات، انجام می‌شود.
وبر به فاکس نیوز دیجیتال گفت: دهه‌ها رژیم ستمگر در تهران بی‌ثبات‌کننده خاورمیانه و گسترش دهنده عمدی هرج و مرج در منطقه به حمله مستقیم رژیم ایران به بزرگترین متحد ما، اسرائیل، انجامیده است.
رژیم سرکش باید فوراً سرنگون شود. اکنون، بیش از هر زمان دیگری، ایالات متحده باید از شهروندان آزادیخواه ایران که دهها سال در تلاش برای بیرون راندن این قاتلان از قدرت در تهران بوده‌اند، حمایت کند. امروز ما آخوندهای بی‌خدا را محکوم می‌کنیم که مظهر سر مار جنگ و ترور در خاورمیانه است.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e5140c2-6f21-4a00-b77c-a8dfb03477fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات