728 x 90

ممانعت کشاورزان از سرقت آب زاینده‌رود توسط رژیم

ممانعت کشاورزان از سرقت آب زاینده‌رود توسط رژیم
ممانعت کشاورزان از سرقت آب زاینده‌رود توسط رژیم

روز دوشنبه دوم دیماه ۹۸ وقتی کشاورزان اصفهان مطلع شدند که باردیگر کارگزاران رژیم آخوندی، برای سرقت آب در حال کندن کانالی هستند که مدتی قبل آن را پر کرده بودند، به محل زاینده‌رود رفتند و مانع اینکار شدند. کشاورزان همان ماشین‌آلاتی را که ایادی رژیم برای کندن کانال آورده بودند را وادار کردند، همان میزان که کانال را کنده بودند، پر کند.

کشاورزان اصفهان اعلام کرده‌اند تا زمانی که مشکل آب آنها حل نشود و حقابه آنها به‌رسمیت شناخته نشود، اجازه حفر کانال برای بردن آب زاینده رود به خارج از استان اصفهان را نخواهند داد.

یکی از کشاورزان گفت: «... دوباره اومدن اینجا دارن جا لوله رو می‌کنن. بهشون هم گفتیم نیایید. اما دست برنداشتند.... آمدیم اینجا بن بروجن. بیلی هست که جالوله رو بالا می‌ریخته. و حالا وادارش کردیم که خودشون جایش را پر کنند...کشاورزان آمدن اینجا اعتراض آوردن... امروز دوم دیماه است... کشاورزان می‌گن تا زمانی که آب برای اصفهان تعیین نکردن به هیچ‌وجه حق این‌که لوله بکشند ندارن.... به دولت بگویید که دست از اینکار بردارد. دست از سر این آب اصفهان بردار... ما والله آب نداریم. زندگی مردمو نابود نکنین. آب نیست...».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f5a5517-3add-4bdc-a5dd-a15a03a749d1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات