728 x 90

مخاصمات رأس نظام در گرداب بحرانهای مرحله سرنگونی

  آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی آخوندی
آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی آخوندی

مجلس ارتجاع صحنه بالا‌گرفتن مخاصمات رأس نظام در گرداب بحرانهای مرحله سرنگونی بود و نشان داد که حرفهای خامنه‌ای در جمعه‌بازار ولایت فقیه هیچ دردی را در این رابطه درمان نکرده است.

در مجلس آخوندی آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی، رئیس‌جمهور ولایت فقیه را به‌شدت مورد حمله قرار داد و گفت مملکت دارد می‌سوزد و روحانی دروغگویی و فریبکاری می‌کند. ذوالنوری هم‌چنین به توجیه جنایت پاسداران خامنه‌ای در کشتار مسافران بیگناه هواپیمای اوکراینی پرداخت.

 

اگر اپراتوری به اشتباه برای دفع یک خطر بزرگتر اینجا دچار یک خطای انسانی شد این‌قدر پاسداران ما ایثار گری دارند که حتی بیایند جلوی انظار عمومی تقصیر دیگران را هم به دوش بکشند و از مردم عذرخواهی کنند.

آقای رئیس‌جمهور در حادثه قطار سمنان ۴۶نفر در اثر بی‌مبالاتی زیرمجموعه شما بدنهایشان سوخت و خاکستر شد آیا شما یک کلمه از این مردم عذرخواهی کردید؟؟

آقای رئیس‌جمهور در فتنه بنزینی که در اثر سو مدیریت شما مملکت را به خون و آتش کشید شما آمدید جلوی دوربین و به مردم گفتید من هم مثل شما خبر نداشتم و با خنده وقیحانه نمک بر زخم مردم پاشیدید، آقای رئیس‌جمهور یا راست گفتید یا دروغ گفتید، اسناد می‌گوید شما خبر داشتید ولی خدا کند دروغ گفته باشید چون اگر دروغ نباشد جرم آن سنگین‌تر هست در دولت شما چه اتفاقی مهم‌تر از این حادثه باید رخ دهد که شما در جریان آن باشید و شما راحت پیش زن و بچه‌تان در حالی که مملکت دارد می‌سوزد با بی‌خیالی نخوابیده باشید.

آقای رئیس‌جمهور دوران گفتاردرمانی تمام شده آیا برای این موضوع عذرخواهی کرده اید؟؟

آیا روزی که مردم را فریب دادید که کاری می‌کنید هم چرخ صنعت بچرخد و هم سانتریفیوژها و امروز هر دو تایش قفل هست از این مردم عذرخواهی کردید؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/535bc1a5-0700-4c4f-8a64-5d2e7096a859"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات