728 x 90

محکومیت حمله موشکی به مقرهای احزاب کردی و اعدام سه مبارز کرد - بیانیه جمعی از جوانان بیکار تهران

حمله موشکی به مقرهای احزاب کردی
حمله موشکی به مقرهای احزاب کردی

در حالیکه شهرهای میهن یکی پس از دیگری علیه تمامیت نظام ضدبشری آخوندی با شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» بپا خاسته‌اند و در حالیکه کمتر روزی نیست تا اقشار مختلف اجتماعی علیه بیداد، فساد، غارت، وضعیت درهم شکسته اقتصادی با دلار ۱۵هزار تومانی، تورم و گرانی دست به اعتراض نزنند، دیکتاتوری خامنه‌ای در یک اقدام کاملاًً تدافعی دست به اعدام سه زندان سیاسی و حمله موشکی جنایتکارانه به مقر حزب دموکرات کردستان ایران و حزب دموکرات در خاک عراق زد.

هدف خامنه‌ای آنهم در زمانیکه در تله مردم و مقاومت ایران به دام افتاده و به‌خوبی نسبت به تبعاًت داخلی و بین‌المللی این عمل جنایتکارانه اشراف دارد، همان سرکوب و اعدام با هدف متوقف نمودن قیام می‌باشد.در این رابطه خانم رجوی نیز تأکید کردند: «رژیم ضدبشری آخوندی بر آن است که با سرکوب و اعدام و توپ‌باران و حملات موشکی، فضای رعب و اختناق را شدت بخشد و قیام مردم ایران را خاموش سازد اما این آرزو را به گور خواهد برد».

اما واقعیت در ایران آخوند زده این است که از فردای قیام مردم در ۵دیماه سال گذشته که تا همین امروز هم ادامه دارد،

کانونهای شورشی که تبدیل به کابوس رژیم شدند،

شکست طرحهای تروریستی علیه مقاومت سازمان‌یافته ایران،

قیام مردم عراق بر ضددخالتهای نظام و آتش زدن کنسولگری رژیم و تمامی مقرهای احزاب وابسته به آن در بصره و سگ دعواهای شدید باندی نظام که در این شرایط اوج دیگری گرفته و........ .....

خامنه‌ای ضدبشر و شیخک شیاد و جلاد حسن روحانی به‌دلیل ضعف و روحیه باختگی، دست به سرکوب گسترده معترضان و قیام آفرینان زده‌اند تا به خیال خام خودشان قیام را خاموش کنند.

بله، در گل ماندن نظام جهل و جنایت ولایت فقیه جدی‌ست!

این اقدام جنایتکارانه تنها دود استتاری بود بر وضعیت رو به مرگ نظام فاسد آخوندی! و این هم چیزی نیست جز آخرین دست و پازدنهای حاکمیت پلید ولایت فقیه در حال شکست و نابودی!

به یقین اوجگیری اعدامها در ایران اکنون زنگ‌های خطر را برای سازمانهای مدافع حقوق‌بشر و انسانهای آزاده در سراسر جهان به صدا درآورده است.

در این رابطه ادامه سیاست مماشات و هر گونه معامله بر سر چنین مسأله‌ای، اعطاء هر گونه امتیاز و یا کمکهای مالی، تجاری و اقتصادی که به تقویت ماشین سرکوب،اعدام و تروریسم و صدور بنیادگرایی از سوی خامنه‌ای بیانجامد، به یقین بازی با جان انسانها و زندانیان سیاسی و قیام آفرینان در ایران می‌باشد.

بیانیه جمعی از جوانان بیکار تهران

 ۱۹شهریور ۱۳۹۷

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات