728 x 90

سوريه,

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت: رژیم ایران نمی‌تواند با حمایت از اسد مانع پیروزی ارتش آزادی شود

-

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت
سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت
سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت، رئیس بخش شیمیایی در لشگر پنجم که از رژیم بشار اسد جدا شده و در حال حاضر در صفوف ارتش آزادی سوریه است می‌گوید جنایات بشار اسد و حمایتهای گسترده رژیم ایران از او، نمی‌تواند مانع پیروزی ارتش آزادی و مردم سوریه شود.

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت به دخالتهای گسترده رژیم ایران در سوریه پرداخت و گفت:
یک پروژه صفوی در‌ منطقه جریان‌ دارد... در حال حاضر این پروژه طور‌ خاص در سوریه... پیش می‌رود... بعد از اشغال عراق و تقدیم‌ آن به رژیم ایران در سینی طلایی، انحلال ارتش‌ عراق و سازمانهای عراقی در همین چارچوب بود. حالا می‌خواهند هرآن چه را که در عراق انجام دادند در سوریه تکمیل کنند. در حال حاضر سران رژیم ایران می‌گویند سوریه استان 35 ایران است

یادآوری می‌کنم که چگونه حافظ‌ اسد فلسطینیها‌ را از‌ جنوب طرد‌ کرد و محل آنان را به کسانی به نام حزب‌اللات داد. ما نمی‌گوییم حزب‌الله‌ چون در خدمت پروژه صفوی می‌باشد.

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت در رابطه با نقش حزب‌الشیطان در جنگ سوریه گفت:
در پایان 2012 بشار این جنایتکار نازی می‌رفت که سرنگون شود ولی دخالتهای شبه‌نظامیان مانع شد به حسن نصر‌الشیطان دجال‌ گفتند در سوریه دخالت کن و از رژیم پشتیبانی کن و حسن نصرالشیطان دجال وارد. قصیر شد و خانواده‌های ما را کشت. شبه‌نظامیان هالکی (مالکی) وارد شدند و کمکهای هوایی بی‌وقفه رژیم ایران ادامه پیدا کرد. رژیمی که دیوانه‌وار از اسد حمایت می‌کند

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت در مورد شبه‌نظامیان تبهکار داعش نیز گفت:
نزدیک به 70 درصد سوریه در کنترل نیروهای ارتش آزادی و نیروهای میانه‌رو می‌باشد. در عین‌حال داعش که دست‌ساز اطلاعات رژیم ایران و سوریه و روسیه است در این جنگ دخالت کردند. آنها با مارک اسلام وارد شده به اسد کمک می‌کنند. این گروه هیچ ربطی به اسلام ندارد. اسلام قتل و کشتار نیست، اسلام ریختن خون بیگناهان نیست اسلام دزدی اموال نیست.

اخیراً نیروهای ارتش آزادی و گردانهای رزمندگان با این توطئه رژیم ایران مقابله کردند و ضربات خرد‌کننده‌ای به‌داعش وارد‌ کردند، به‌طوری که هزاران جسد به لبنان برده شد. ارتش آزادی در این جنگ به پیروزیهای بیشتری می‌رسد

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت بی‌عملی جامعه بین‌المللی به‌ویژه سازمان ملل‌متحد در قبال جنایات اسد را محکوم کرد و گفت:
جامعه بین‌الملل درخواست یک راه‌حل سیاسی می‌دهد اما این رژیم، رژیمی جنایتکار است، رژیمی دروغگو است که امکان ندارد با آن بتوان گفتگوی سیاسی کرد. این رژیم می‌خواهد با به‌کارگیری سلاحهای شیمیایی و موشک‌باران و گازهای کشنده، خواسته‌ها و اراده انقلابیون را در هم بشکند ولی به‌زودی اپوزیسیون یا ائتلاف ملی این رژیم را از میان برمی‌دارند. کنفرانس ژنو 2 شکست خورد و من معتقدم که هیچ راه‌حل سیاسی با رژیمی که این‌طور در مقابل جهان ایستاده و تلاش می‌کند خودش را سر پا نگه دارد، وجود ندارد. ... تا کنون جامعه بین‌المللی هیچ کار جدی علیه بشار اسد نکرده است، سازمان ملل به‌دلیل ضعف و بی‌عملی حتی یکبار بشار‌ اسد را تهدید نکرده است. هزاران نفر از طریق بشکه‌های مرگ و موشکهای اسکاد کشته می‌شوند ولی دنیا سکوت‌ کرده است.

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت افزود:
امروز ما در دو جبهه در آن واحد می‌جنگیم. هم جنگ با داعش و هم جنگ با رژیم‌ جنایتکار اسد. هیچ‌ کمکی به جز خداوند متعال و مردم نداریم، ما از دولتهای عربی و غربی چیزی جز اشک ریختن برای سوریه ندیدیم‌.

سرتیپ ستاد زاهر عبدالرحمن ساکت ضمن حمایت از فرمانده ارتش آزادی سرتیپ بشیر النعیمی گفت:
الآن با افکار جدید سرتیپ بشیر‌ مواجه هستیم و انشاءالله شاهد یک ساختار‌ جدید خواهیم بود تا بتواند‌ کمکها را جمع کند و‌ با سلاحهای بیشتر‌ و‌ تاکتیک‌های جدید، ارتش‌آزادی را چه در جبهه دمشق و چه در جبهه‌های دیگر به پیش ببرد. همزمان به این‌ جریان داعش پایان بدهد. به یاری خدا ما پیروز هستیم و هدف نهایی و آزادی را محقق خواهیم‌ کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/baa88a8f-64bd-4b68-989d-63270eba1a1e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات