728 x 90

محسن هاشمی: قرنطینه دو هفته‌یی تهران ضروری و اجتناب‌ناپذیر است

کرونا در تهران
کرونا در تهران

محسن هاشمی رئیس شورای قلابی شهر تهران روز پنجشنبه ۱۹تیرماه ۹۹ با ابراز نگرانی از وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران اعلام کرد ااحتمالاً باید طرح تعطیلی دو هفته‌یی، مشابه تعطیلات نوروز در پایتخت ایران اجرایی شود.
وی با اشاره تلویحی به جدی نگرفتن این پاندمی و راه‌حل ایمنی گله‌ای گفت: «هر چند در ابتدا توانستیم تجربه موفقیت‌آمیزی در مقابله با ویروس کرونا اجرا کنیم اما کم‌کم که فضا عادی شد، دوباره شاهد افزایش شمار بیماران در شهر تهران بودیم و همه این اتفاق را پیش‌بینی می‌کردند».


محسن هاشمی راه‌حل عاجل را قرنطینه عنوان کرد و افزود: «با توجه به شرایط پیش آمده، قرنطینه دو هفته‌یی تهران ضروری و اجتناب‌ناپذیر است البته به‌شرطی که مردم همکاری کنند و به مسافرت نروند.»
این در حالی است که سخنگوی وزارت بهداشت رژیم به افزایش آمار تکان دهنده قربانیان کرونا اذعان کرد و گفت: تاکنون ۲۵۰هزار و ۴۵۸نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۲۲۱نفر در ۲۴ساعت گذشته، شمار جان‌باختگان کرونا در کشور به ۱۲هزار و ۳۰۵نفر رسید. (سایت حکومتی عصر ایران - ۱۹تیر۹۹)
این عدد بالاترین رقم اعلام شده جان‌باختگان کرونا است که تاکنون رژیم اعلام کرده است.
امروز سازمان مجاهدین خلق ایران آمار قربانیان کرونا در ۳۴۲شهر بیش از ۶۸هزار و ۱۰۰نفر اعلام کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0db062b-9e26-47d5-8456-71f536e8905d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات