728 x 90

قتل یک جوان هموطن عرب در شوش براثر شلیک نیروی سرکوبگر انتظامی قتل جنایتکارانه یک کودک سوخت‌بر توسط سپاه خامنه‌ای در هیرمند

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قتل یک جوان هموطن عرب در شوش براثر شلیک نیروی سركوبگر انتظامی

قتل جنایتکارانه یک کودک سوخت‌بر توسط سپاه خامنه‌ای در هیرمند

 

شب دوشنبه ۱۱بهمن۱۴۰۰، در پی حمله نیروی سرکوبگر انتظامی به جمعی از جوانان در پارکی در نزدیکی کوی ابراهیم آباد شهر شوش، جوانان شورشی به مقابله برخاسته و با آنها درگیر شدند و آنها را مجبور به فرار کردند. مأموران جنایتکار رژیم آخوندی بسوی جوانان شلیک کردند که در اثر آن یک جوان ۲۲ساله به‌نام سجاد کعبی به‌قتل رسید.

دژخیمان رژیم آخوندی در وحشت از شکل‌گیری اعتراضهای مردمی، پیکر سجاد کعبی را با تأخیر به خانواده‌اش تحویل دادند. در مراسم تشییع جنازه، جمعیت زیادی از مردم شوش حاضر شدند و با شلیک هوایی بر سر مزار او اعتراض خود را به جنایت رژیم نشان دادند.

 

در یک جنایت هولناک دیگر، روز دوشنبه پاسداران خامنه‌ای در مرز میلک از توابع هیرمند، با شلیک مستقیم به سوخت‌بران یک کودک ۱۰ساله، را به‌قتل رساندند. ماه گذشته نیز پاسداران یک کودک سوخت‌بر بلوچ به‌نام عثمان بامری را در مرز کلگان سراوان به‌قتل رساندند.

کشتار هموطنانی که برای امرار معاش خود و خانواده‌هایشان وادار به سوخت‌بری می‌شوند، در حالیست که پاسداران در همین منطقه با قاچاق تانکرهای سوخت درآمدهای کلان به جیب می‌زنند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴دی۱۴۰۰ (۳فوریه۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd908224-3751-48c4-8bff-421593d888aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات