728 x 90

حمله موشكى,حمایتهای مردمی,

بیانیه‌های تشکلهای هواداران سازمان مجاهدین خلق در محکومیت حمله به لیبرتی از تهران، تبریز، زاهدان و کرج

-

حمله  جنایتکارانه موشکی  به لیبرتی 14تیر 95
حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی 14تیر 95
بیانیه‌های تشکلهای هواداران سازمان مجاهدین خلق در محکومیت حمله به لیبرتی از تهران، تبریز، زاهدان و کرج
خانواده‌های مجاهدین مستقر در لیبرتی از تهران، جوانان تراکتورسازی تبریز، جمعی از جوانان هوادار سازمان مجاهدین از زاهدان و کارکنان بانک شهر کرج در بیانیه‌های جداگانه حمله جنایتکارانه عوامل رژیم ولایت‌فقیه را به کمپ لیبرتی را محکوم کردند:
بیانیه جمعی از خانواده‌های مجاهدان مستقر در لیبرتی از تهران
شعله‌های خشم ما از شعله‌های آتش لیبرتی هم پر زبانه‌تر است
از این جا بوسه می‌زنیم بر بدنهای مجروح عزیزانمان و سجده می‌کنیم در برابر این همه ایمان
ما جمعی از خانواده‌های ساکنان لیبرتی از تهران موشک باران لیبرتی را آنهم در آستانه عید فطر و در حالی که مجاهدین و فرزندان ما در ماه رمضان و دهان روزه بودن محکوم می‌کنیم و شورای امنیت و آمریکا و سازمان ملل را به محکوم کردن قاطع حمله جنایتکارانه موشکی به لیبرتی صدا می‌زنیم و با صدای بلند می‌گوئیم که هر گونه اتفاقی برای فرزندان ما بیفتد مسئول جان آنها شما هستید و ما شما را مسئول می‌دانیم.
و خدا را شکر که مکر توطئه‌گران را به خودشان برگرداند.
درود به پایداری مجاهدان لیبرتی
15تیر1395

بیانیه جمعی از جوانان ورزشکار تراکتورسازی تبریز
حمله به مجاهدین مستقر در کمپ لیبرتی، که یک کمپ پناهندگی و بدون دفاع می‌باشد، عمل تروریستی بسیار زشت و غیر انسانی و مغایر با منشور آزادی سازمان ملل در امور پناهندگان می‌باشد. لذا ما جوانان ورزشکار شهر تبریز به نوبه خود این عمل زشت را محکوم می‌کنیم.

بیانیه جمعی از جوانان هوادار مجاهدین در استان زاهدان در محکومیت حمله به ساکنان بی‌دفاع لیبرتی
حمله موشکی توسط رژیم جنایتکار آخوندی توسط مزدوران وابسته به نیروی قدس را محکوم می‌کنیم. چنین عمل بزدلانه‌ایی بیانگر ضعف رژیم ولایت‌فقیه است.
این حمله به‌منظور گرفتن تلفات سنگین از مجاهدین در آستانه عید سعید فطر با شلیک 50موشک انجام شد. در این حمله تروریستی خوشبختانه هیچ‌یک از مجاهدین به‌شهادت نرسیدند.
ما ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی برای مجاهدان مجروح آرزوی سلامتی می‌کنیم و از سازمان ملل و آمریکا تأمین حفاظت و امنیت مجاهدان مستقر در لیبرتی تا خروج کلیه آنان را خواستاریم.
۱۴تیر ۹۵

بیانیه کارمندان اداره بانک شهر کرج
ما جمعی از کارکنان اداره بانک شهر کرج حمله به لیبرتی با 50 فروند موشک را محکوم می‌کنیم و خواهان تضمین امنیت و سلامت ساکنان تا خروج همه آنها توسط un و us هستیم
صدای ما را به مجامع بین‌المللی برسانید
جمعی از کارکنان اداره بانک شهر کرج.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1790749-4a61-4ad6-aba2-09de08aed75e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات