728 x 90

صدور مجوز دامداری به قطریها در بوشهر، نمونه دیگری از وطن‌فروشیهای رژیم ایران

مجوز دامداری قطری‌ها در بوشهر صادر شد
مجوز دامداری قطری‌ها در بوشهر صادر شد

 

با واگذاری دامداری ایران و صدور مجوز دامداری به قطریها در بوشهر شمه دیگری از وطن‌فروشیهای نظام آخوندی برملا شد.

 

رژیم آخوندی در یک وطن‌فروشی دیگر مجوز دامداری را به سرمایه‌گذاران قطری در بوشهر واگذار کرد.

سایت حکومتی عصر ایران با عنوان، مجوز دامداری قطریها در بوشهر صادر شد نوشت: علیرضا رفیعی‌پور رئیس سازمان دامپزشکی گفت،‌ بوشهر به‌عنوان استان پایلوت در انتقال دام سبک تعیین شده و قرار است سرمایه‌گذاران قطری با کشتی از کشورهایی مانند استرالیا، نیوزلند و برزیل دام را وارد و در مراکز قرنطینه که از سوی ما تأیید و مجوز آن را صادر نموده‌ایم، تخلیه شود.

رژیم آخوندی پیش از این بندر چابهار را در اختیار هند قرار داده بود.

لازم به یادآوری است که حکومت آخوندی طرح وطن فرو شانه‌اش در واگذاری بندر چابهار به هند را نیز اجرایی کرد.

خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا روز ۱۷ دی ۹۷ اعلام کرد، هند مدیریت بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان را به برعهده گرفت و عملیات تجاری هند با پهلوگیری یک کشتی باری قبرسی حامل ذرت در بندر چابهار آغاز شد.

این منبع افزود: این اولین بار است که هند مدیریت یک بندر در خارج از مرزهای خود را به عهده می‌گیرد.

 

جواد ظریف وزیر خارجه حکومت وطن‌فروش آخوندی در هند در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به ازای سرمایه‌گذاری هند در چابهار گاز ارزان در اختیار آنها قرار گیرد؟ گفت: پرونده این بحث با طرفهای هندی باز است اما تمایل ندارم که رسانه‌یی کنم.

 

یاد آوری می‌کنیم که این قرارداد که در شهریورماه ۱۳۹۵ به امضا رسید، توسط کارگزاران رژیم نیز به قرارداد ترکمانچای تشبیه شد. از جمله علی کرد، عضو مجلس ارتجاع، گفت: این نوع واگذاریها با تاراج بیت‌المال هیچ تفاوتی ندارد. هیچ کار کارشناسی در مورد این اقدام انجام نشده است. این اقدام باعث وابستگی بیشتر به بیگانگان و بیکاری نیروهای بومی خواهد شد. وی افزود: واگذاری بندر چابهار به هندیها و قبل از آن به افغانها، نه تنها رشد اقتصادی را در پی نداشته و نخواهد داشت بلکه مشکلات را دو چندان خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید

یک وطن‌فروشی دیگر؛ اعتراف رژیم ایران به ماهیگیری چینی‌ها در آ‌ب‌های عمیق ایران

بنا بر خبری که در خبرگزاری نیروی قدس سپاه پاسداران ـ تسنیم روز شنبه ۲۷ مرداد ۹۷ درج شده است،رژیم آخوندی، به یک وطن‌فروشی دیگر و دادن اجازه به ماهیگیران چینی‌ در عمق آ‌ب‌های ایران اعتراف کرد. محمدعلی حسن‌زاده معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌ کشتی‌های چینی قرارداد رسمی اجاره بلندمدت با شیلات ایران برای ماهیگیری در عمق ۲۰۰متری آبهای ایران در دریای عمان دارند.

 

سیاست‌های خائنانه حاکمیت وطن‌فروش آخوندی

دادن اجازه به کشتی‌های چینی برای «جارو کردن کف دریا» در خلیج‌فارس و دریای عمان در زمره سیاست‌های خائنانه حاکمیت وطن‌فروش آخوندی است، هم‌چنان که آب و خاک مردم ایران را هم غارت و به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و عراق صادر می‌کنند و با دادن امتیازات به کشورهای شمال دریای خزر، حقوق مردم ایران در این دریا را هم می‌فروشند تا بلکه این کشورها در مجامع بین‌المللی از این رژیم منزوی حمایت کنند.

رژیم آخوندی تنها چوب حراج به زمین، دریا و آب ایران نمی‌زند بلکه همین سیاست ضدملی را نیز از طریق خام فروشی منابع ملی سالیان است که پیش می‌برد.

 

تایید رسمی ماهیگیری چینی‌ها در آبهای عمیق ایران در دریای عمان

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی‌های چینی قرارداد رسمی اجاره بلندمدت برای ماهیگیری در عمق ۲۰۰متری آبهای ایران در دریای عمان دارند. چینی‌ها قراردادی در قالب اجاره بلندمدت با شیلات کشور مان دارند، گویا فناوری که این شناورهای چینی دارند در ایران وجود ندارد که بتوانیم ماهی را در عمق ۲۰۰متری صید کنیم.

وی تصریح کرد: چینی‌ها برای ماهیگیری در عمق ۲۰۰متری مجوز و قرارداد رسمی دارند، درباره این‌که خدمه چینی است یا نه باید گفت الآن خدمه سایر شناورهایی که بنادر تردد می‌کنند از همه کشورها هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67ae8074-28ba-4048-8ca8-c5f7b2cc36d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات