728 x 90

شمار جانباختگان کرونا در آلبانی به ۸نفر افزایش یافت

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

به گزارش بالکان وب ۸فروردین۹۹ در آلبانی شمار مبتلایان به کرونا به ۱۸۶نفر و تعداد جانباختگان به ۸نفر افزایش یافته است. فردی که امروز درگذشت یک مرد ۸۵ساله بود که از چند بیماری مزمن دیگر هم رنج می‌برد.

بیمار جانباخته دیگر، فردی ۶۶ساله بود که در بیمارستان دچار سکته مغزی شد. وزارت بهداشت و پزشکان معالج او گفتند بیمار مبتلا به خون‌ریزی معده و روده هم بوده و از دو روز پیش به همین خاطر در بیمارستان مادر ترزا بستری شده است.

چهار کودک مبتلا به کرونا نیز تحت معاینه و بررسی قرار گرفته‌اند اما پزشکان می‌گویند آنها سالم هستند و هیچ عارضه‌ای از بیماری نشان نمی‌دهند

 

ادی راما نخست‌وزیر آلبانی از طریق اسکایپ به یک گزارشگر تلویزیونی گفت: هر کاری را انجام می‌دهیم تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم. اگر کسی بر این باور است که ویروس از بین می‌رود من همین فردا مقام خود را ترک می‌کنم... اگر کسی راهی پیدا کند که ویروس را ترغیب کند که برود، من پست نخست‌وزیری را با گرفتن جشن به او تحویل می‌دهم. (پانوراما ۸فروردین۹۹)

 

خبرگزاری رسمی آلبانی – آتا روز ۷فروردین نوشت: نخست‌وزیر آلبانی اعلام کرد: به‌عنوان بخشی از عملیات انسان‌دوستانه مواد غذایی و دارو برای بیش از ۶۰هزار خانواده فقیر توزیع شده است. وی افزود: تیمهای مجری این عملیات انسان‌دوستانه در سطح تمامی کشور افزایش یافته است.

 

آلبانین دیلی نیوز روز ۸فروردین نوشت: وزیر دادگستری آلبانی بر آزادی زندانیان به‌خاطر شیوع کرونا تأکید کرد و گفت:‌ ۳فرم برای طی روند آزادی موقت زندانیان در آلبانی به‌دلیل بیماری کرونا به تصویب رسیده که باید توسط زندانیان و اعضای خانواده آنها پر شود.

 

خبرگزاری رسمی آلبانی – آتا روز ۷فروردین نوشت: وزیر کشور آلبانی خبر داد پلیس تاکنون حداقل ۱۲۰۰نفر به‌دلیل نقض مقررات مربوط به کرونا جریمه شده‌اند.وی بار دیگر از مردم آلبانی خواست در خانه‌های خود بمانند و اکیداً از ضوابط و مقررات مبارزه با شیوع ویروس کرونا تبعیت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/84abe416-5381-438f-a419-29c664da0ff9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات