728 x 90

سی.ان.ان: دانشجویان دانشگاه تهران، شعار می‌دهند: «وقت عزا نیست، هنگامه خشم است.»...

دانشگاه ابوریحان در تهران با شعار وقت عزا نیست هنگامه خشم است
دانشگاه ابوریحان در تهران با شعار وقت عزا نیست هنگامه خشم است

سی.ان.ان در چهل و چهارمین روز از قیام سراسری مردم ایران نوشت: گروه‌های حقوق‌بشر می‌گویند درگیریهای خشونت آمیزی بین دانشجویان و نیروهای امنیتی در سراسر ایران رخ داد.

به‌گفته فعالان و گروه‌های حقوق‌بشر در ایران، روز یکشنبه درگیریهای خشونت‌باری بین نیروهای امنیتی و دانشجویان معترض در محوطه دانشگاههای سراسر ایران رخ داد.

به‌رغم هشدار حسین سلامی رئیس سپاه پاسداران مبنی بر این‌که شنبه آخرین روز اعتراض است، دانشجویان به اعتراضات گسترده در برخی از دانشگاههای اصلی کشور ادامه دادند... .

در تهران، پایتخت، گروه‌های فعال مدعی شدند که درگیریها بین معترضان، اعضای بسیج و افسران پلیس با لباس‌شخصی در دانشگاه آزاد رخ داده است، اما CNN نمی‌تواند مستقلاً تأیید کند که آیا افراد درگیر در درگیریها نیروهای امنیتی هستند یا خیر... .

در ویدئویی جمعیت زیادی از معترضان با تعدادی چوب در دست مشاهده می‌شوند. به نظر می‌رسد گاز اشک‌آور در میان جمعیت پرتاب شده است، اما مشخص نیست که توسط چه کسی پرتاب شده است.

در ویدئوی دیگری که سی.ان.ان به دست آورده است، دانشجویان یکی دیگر از دانشگاههای پایتخت، دانشگاه تهران، را می‌توان دید که در حال راهپیمایی هستند و شعار می‌دهند: «وقت عزا نیست، هنگامه خشم است.»...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0ab865b-f203-4a1e-95ad-f217722b95d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات