728 x 90

سپیدجامگان

به‌رغم این‌که شنبه‌شب نخست‌وزیر عراق به نیروهای ویژه دستور اعزام به خیابانهای بغداد و سرکوب تمام‌عیار تظاهرات ضددولتی را داد، مردم عراق صبح یکشنبه به‌میدان آمدند و با شعار سقوط نظام و اخراج ایران به فرمان عادل عبدالمهدی پاسخ دادند.

یکشنبه ۵آبان از ابتدای صبح دانش‌آموزان مدارس و دانشجویان با تن‌پوش سپید به جنگ سیاهی رفتند. با پیوستن مدارس و دانشگاهها، سیپدجامگان خیابانهای بغداد را درنوردیدند.

نیرویهای وحشی حشدالشعبی به سمت مردم حمله ‌کردند. جوانان با در دست داشتن پتوی نم‌دار به‌محض شلیک گاز اشک‌آور با آن مقابله ‌کرده و مزدوران حشدالشعبی را عقب‌راندند.

این انقلاب سپید‌جامگان است که رعشه بر اندام سپاهیان سیاه نظام انداخته است.

تلویزیون شبکه ۲ رژیم آخوندی ـ یکشنبه ۵آبان ۹۸: «می خواهند از حشدالشعبی انتقام بگیرند لذا به مراکز حشدالشعبی حمله می‌شود از دیروز ما در تظاهرات شاهد پدیده‌ای بودیم که یک عده‌ای با ماسک با ماسک سیاه می‌آیند وارد می‌شوند مسلح هم هستند و مراکز حشدالشعبی را آتش می‌زنند».

در این روز جوانان خشمگین رودروی نیروهای ضربت و قاتلان در خیابان‌ها جنگیدند و با شعارهای کوبنده علیه فاسدان حاکم، به تخریب لانه‌های فساد مزدوران حشدالشعبی و عصائب و سایر مزدوران خامنه‌ای پرداختند.

تلویزیون شبکه ۲ رژیم آخوندی ـ یکشنبه ۵آبان ۹۸: «یکی از گروه‌های داخل حشدالشعبی به نام عصائب اهل الحق که بسیار جوانان مؤمن و پاکی هستند خوب به مرکز اینها به دفتر اینها در ذیقار حمله کردند».

سعدالله زارعی، کارشناس حکومتی در مسائل منطقه: «هر حادثه‌ای که در یک جایی اتفاق می‌افتد می‌تواند برای جای دیگه الهام‌بخش باشد بالاخره لبنان می‌تواند از عراق الهام بگیره عراق می‌تواند از جای دیگه الهام بگیره همینجور».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1aea2063-1259-447d-91d8-89a32b40591b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات