728 x 90

سیف: روسیه باید از تلاش برای باقی ماندن اسد دست بردارد

سیف  رئيس ائتلاف ملي نيروهاي انقلاب و اپوزيسيون سوريه
سیف  رئيس ائتلاف ملي نيروهاي انقلاب و اپوزيسيون سوريه

سیف  رئیس ائتلاف ملی نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه گفت، دیگر روسیه باید از دور زدن انقلاب مردم سوریه و بازتولید رژیم اسد دست بردارد. وی از روسیه خواست با جامعه جهانی به‌منظور اجرای راه‌حل سیاسی در سوریه که در قطعنامه‌های بین‌المللی و در رأس آنها بیانیه ژنو و قطعنامه 2254آمده موافقت نماید.
سیف تأکید کرد، اراده مردم سوریه نه از طریق اعمال فشار روی اپوزیسیون در روند سیاسی و نه از طریق کشتار غیرنظامیان و هدف قرار دادن بازارها و بیمارستانها و مراکز خدماتی توسط نیروی هوایی روسیه از بین نمی‌رود.
رئیس ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه تأکید نمود نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه بیش از هر زمان دیگری متحد هستند و به‌خاطر اصرار بر تحقق خواسته‌های مردمی از طریق ایجاد تغییرات ریشه‌یی و واقعی در ساختار رژیم و رسیدن به یک حکومت دموکراتیک تعددگرای سیاسی که رژیم دیکتاتور اسد در آن حضور ندارد مورد اعتماد مردم سوریه قرار گرفته است.
وی تأکید کرد که هیأت عمومی ائتلاف ملی برای عدم شرکت در کنفرانس ”سوچی” از سه ماه قبل رأی داد و این عدم مشارکت دال بر این است که راه‌حل سیاسی حاصل روند مذاکرات ژنو که با نظارت سازمان ملل انجام می‌شود خواهد بود.
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/073e8848-d964-44a3-a489-6d2c35a91749"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات