728 x 90

زالی: شعله‌ور شدن بیماری کرونا ناشی از خطای راهبردی است

زالی رئیس ستاد کرونای تهران
زالی رئیس ستاد کرونای تهران

علیرضا زالی فرمانده ستاد حکومتی مقابله با کرونا در تهران، شعله‌ور شدن بیماری کرونا در ماه‌های اخیر را ناشی از خطای راهبردی در مواجهه با این ویروس دانست.
به گزارش خبرگزاری حکومتی مهر۲۴مرداد، زالی به ابعاد مختلف این بیماری اشاره کرد و گفت: «مشکلات و خسارات کرونا به‌مراتب بیشتر از روزهای ابتدایی شروع بیماری بوده است. برای مدیریت بیماری، نوع رویکرد حکومتها به کرونا و عوارض آن، از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است».
زالی از رویکرد حکومتها به‌عنوان شاخص جدید در مدیریت بیماری کرونا نام برد و گفت: «دخالت‌های حداکثری برای صیانت از جان مردم، نشان‌دهنده حکمرانی موفق در مقابله با کرونا است. اگر اعتماد عمومی به هر دلیل مخدوش شود، آثار خودش را در اثربخشی رفتار حاکمیت نشان خواهد داد».


زالی افزود: «اگر نگاه واقعی به کرونا نداشته باشیم، اعتماد عمومی را از دست خواهیم داد».


وی با اشاره به خطای راهبردی در شعله‌ور شدن بیماری، گفت: «خطای راهبردی که در ماه‌های اخیر و به‌دنبال شعله‌ور شدن بیماری کرونا شاهد آن بودیم. این بود که این عامل را فقط به حساب مردم گذاشتیم که واقعیت این‌گونه نبود».


فرمانده ستاد حکومتی مقابله با کرونا در تهران گفت: «مردم مجبور هستند برای بقا و ادامه حیات، به فکر معیشت باشند. در حالی که شتابزدگی در ایجاد بازگشایی‌ها می‌تواند افکار عمومی را به این سمت ببرد که بیماری خاموش شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4d1904e3-d8a2-46ff-828e-7be1a692d1ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات