728 x 90

زلزله در ایران,

زمین‌لرزه عسلویه را لرزاند

-

زلزله در عسلویه
زلزله در عسلویه
زمین‌لرزه‌ای به قدرت 3 و 9دهم درجه در مقیاس ریشتر عسلویه را لرزاند.

این زمین‌لرزه ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه روز دوشنبه به وقوع پیوست.
مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، موقعیت این زمین‌لرزه را در عمق ۲۲ کیلومتری زمین اعلام کرده است. مرکز این زمین‌لرزه در فاصله ۲۳ کیلومتری شهر عسلویه است.
تا کنون گزارشی از خسارات این زمین‌لرزه مخابره نشده است.

بیشتر بخوانید:

زمین‌لرزه شهداد کرمان را لرزاند

ساعت 8 و38دقیقه صبح امروز سه‌شنبه 17فروردین95 زمین‌لرزه‌یی به قدرت چهار و یک دهم درجه در مقیاس ریشتر، شهداد در استان کرمان را لرزاند. از خسارات وارده گزارشی منتشر نشده است. شهداد در ۸۷ کیلومتری شمال شرق شهر کرمان واقع شده است.

ناغان در چهارمحال و بختیاری: خسارت زلزله بسیار بالا است

در حالی که کارگزاران رژیم مدعی شدند، زمین‌لرزه پنج ریشتری روز پنجشنبه 12 فروردین بخش ناغان در استان چهار محال و بختیاری خساراتی نداشته است، علی ابراهیمی‌بخشدار ناغان گفت: ”میزان خسارت به واحدهای مسکونی بسیار بالا است و تعداد زیادی خانه دچار ترک خوردگی و تخریب شده‌اند“. مردم بخش ناغان نگران پس لرزه‌ها بودند و شب را با نگرانی سپری کردند.
بنا‌ به گزارشهای منتشر شده مرکز زمین‌لرزه روز پنجشنبه 12فروردین سه روستای چهراز، حیدرآباد و جغدان در بخش ناغان بوده که بیشتر دیوار خانه‌های مردم ترک برداشته است. بخش ناغان از توابع شهرستان کیار در 75کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

زمین‌لرزه در آمل

زمین‌لرزه‌یی به قدرت 4 و 1 دهم درجه در مقیاس ریشتر استان مازندران را لرزاند. کانون زمین‌لرزه مازندران شهر آمل بود اما در شهرهای ساری، قائمشهر، بابل و میاندورود نیز احساس شد. از میزان خسارات این زمین‌لرزه گزارشی منتشر نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f710782d-509d-4e3e-adbe-0f1298c84b07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات