728 x 90

زالوهای فساد و نفرت عمومی

قیام علیه فساد و افشای مزدوران فاسد رژیم در منطقه موجی از وحشت و نگرانی در نظام ایجاد کرد. موجی که با نزدیک‌ شدن انتخابات، موجب تلاش برای پنهان‌کاری دزدی‌ها با روش افشای فساده‌ای باند مقابل گردید.

روزنامه جوان متعلق به سپاه پاسداران پیش از سخنرانی روحانی در یزد ضمن تأیید سرجلاد قضاییه نوشت: «محکومیت برادر رئیس‌جمهور در یک پرونده سوءاستفاده مالی، دستگیری معاون اجرایی در قوه قضاییه، ردپای ۲نماینده مجلس در پرونده زدوبند فروش هزاران دستگاه خودرو نشانگان واضحی از پیوند شوم ثروت و قدرت هستند که اژد‌های هفت‌سر فساد در کشور را مقاوم کرده است».

و آخوند روحانی نمایش مبارزه با فساد رئیسی را تبلیغات و کلاهبرداری توصیف کرد: «مردم عزیز یزد فساد دانه درشت ها کجاست؟ چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ این‌که چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ کردند و سر و صدا کردن سر مردم کلاه نمی‌رود».

یک کارگزار حکومتی ۲۱آبان در پاسخ روحانی نوشت: « می‌گوید؛ «چرا به فساد دانه‌درشتها رسیدگی نمی‌شود»! مگر دانه‌درشت‌تر از برادر رئیس‌جمهور، برادر معاون اول رئیس‌جمهور و پسر رئیس‌جمهور اسبق هم داریم»؟(کاظم انبارلویی - روزنامه رسالت ۲۱آبان ۹۸)

در این دعوا زالوهای فساد، برای نجات خود به‌جان هم افتادند.

آخوند روحانی: «ما همدیگر را خورد می‌کنیم قدرتمان را علیه همدیگر استفاده می‌کنیم».

زالوها البته می‌دانند در همین دعوای قدرت هم چیزی جز نفرت بیشتر مردم، حاصل نمی‌شود.

یک کارشناس حکومتی در مطلبی با عنوان «دعواهای سیاسی و بی‌تفاوتی مردم» نوشت: « برخی از مسئولان به این مسأله توجه ندارند که دعواهای سیاسی قبل از هر چیز موجب ناامیدی و از دست رفتن اعتماد عمومی مردم و سرمایه اجتماعی می‌گردد».(امیرمحمود حریرچی - روزنامه حکومتی آرمان ۲۱آبان ۹۸)

این نگرانی از شراره‌های خشمی است که تنها یک شعله‌اش را در قیام جوانان عراق دیدیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73b8b8fb-5bb0-4cfd-96f9-655837d205c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات