728 x 90

رسانه حکومتی: طرح صیانت و ترس و وحشت از اوج گرفتن اعتراضات

قیام ایران
قیام ایران

خانه ملت، یا نمایندگان رویاروی مردم؟ عنوان روزنامه حکومتی مردم‌سالاری است که در کر هماهنگ با دیگر رسانه‌های حکومتی با زبان معکوس به پیامدهای خطرناک طرح باصطلاح صیانت از فضای مجازی هشدار می‌دهد و آن را بستری برای اعتراضات اجتماعی توصیف می‌کند.

مردم‌سالاری نوشت:... در روزگاری که کشورها تلاش می‌کنند فضا را تسخیر کنند و در فناوری بر دیگری پیشی بگیرند، نمایندگان مجلس اقلیت به مقابله با مردم برخاسته‌اند و مصرانه در پی محدود کردن دسترسی به اینترنت هستند! طرحی که تجربه ثابت کرده حاصلی جز ضرر و زیان بیشتر ندارد و اعتماد عمومی را بیش‌از‌پیش دچار تزلزل خواهد کرد. .
مردم‌سالاری با هشدار خطاب به نمایندگان مجلس ارتجاع افزود:... ماجراهای مربوط به ویدئو و ماهواره را مرور کنند و تا این اندازه مقابل خواست مردم و پیشرفت‌های موجود قرار نگیرند که دیر یا زود این موج عظیم آنان را با خود خواهد برد...
عباس عبدی مهره ریزشی نظام هم نوشت که «ترس از مردم و حقارت شدید است که خود را در مخالفت با اینترنت نشان می‌دهد» (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری ۵اسفند). .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31417a8b-ac09-4391-b4d3-3199e32ddd22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات