728 x 90

رخداد ـ «فروش مو» در ویترین ولایت فقیه

بعد از فروش کلیه و کبد و قرنیه و مغز استخوان، چشم‌مان به فروش مو در ویترین اقتصاد ولایت فقیه روشن شد.

یک‌هم‌وطن از لرستان:

فقر مردم لرستان که موهایشان را می‌فروشند. این هم فقر مردم لرستان است. ببینید و بنگرید ببینید که چقدر مردم لرستان ما بدبخت و فقیر هستند.

سایت حکومتی خراسان در مطلبی با عنوان فروش مو برای گذران زندگی می‌نویسد:

دختری ١٠ساله نیز موهایش را فروخت تا گوشی تلفن همراه بخرد. زن ۵٠ساله موهایش را فروخت تا بخشی از خرج داروهای شوهرش را بدهد و دختر ١۵ساله موهایش را فروخت تا مخارج ثبت نام در دبیرستان را بدهد.

گزارش یک هم‌وطن:

خریدار موی سر! عکس دختر بچه هم زده شهر مشهد. یعنی ببین وضعیت مردم به کجا رسیده اوضاع مملکت چقدر خرابه که الآن تبلیغات موی سر رو راحت انجام میدن که همه خانواده‌های نیازمند برن این چه اوضاعیه؟

روزنامه مستقل ضمن اعتراف به ۳۰میلیون ایرانی که نان شب ندارند نوشت:

در یک سال اخیر تعداد افرادی که در فقر مطلق زندگی می‌کنند از ۲۶میلیون نفر به حدود ۳۰ میلیون نفر رسیده است و این یعنی اکثریت فقیر فدای اقلیت غیرمولد شده است.

ابراهیم رزاقی کارشناس اقتصادی رژیم ـ‌آذر۱۴۰۰: ۶۰ میلیون انسان مجلس می‌گوید زیر خط فقر هستند

۱۱ میلیون تومان زیر خط فقر است

ملیحه از نیشابور ـ دی ۱۴۰۰: ایران شده جهنم از درو دیوارش مشکلات و بدبختی می‌باره هر موقع که برای خرید بیرون میریم استرس عجیبی داریم چون اجناس مث طلاست ساعت میزنه قیمتها

ولی‌الله فرزانه در مجلس آخوندی ـ‌۵دی۱۴۰۰: آقای رئیس‌جمهور آیا می‌دانید که مردم با زمین فروشی زندگی روزانه خود را می‌گذارنند، پیش‌بینی می‌شود در دهه‌های آینده فقر مطلق به سراغ مردم این استان بیاید

ملیحه از نیشابور ـ دی۱۴۰۰: واقعا لعنت به این رژیم جنایتکار فقط از خدا می‌خواهیم شما عزیزان زودتر بیایید و ما را از شر این رژیم جنایتکار نجات بدید... . .

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af7bc301-6d60-469f-8875-1cfc9ab34700"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات