728 x 90

دونالد ترامپ: رژیم ایران نمی‌تواند سلاح اتمی داشته باشد، نمی‌توانند ما را تهدید کنند

مصاحبه دونالد ترامپ با فاکس نیوز
مصاحبه دونالد ترامپ با فاکس نیوز

دونالد ترامپ در مصاحبه با فاکس‌ نیوز گفت: رژیم ایران سال‌ها مشکل روی میز بوده است. آنها این توافق وحشتناک را امضا کردند و ۱۵۰میلیارد به رژیم ایران دادند و یک میلیارد و ۸۰۰میلیون دلار پول نقد یعنی اسکناس هم برای او فرستادند. توافقی که ما از سایتها حق بازرسی نداریم و حتی مجاز نیستیم برخی از مهمترین سایتها مانند سایتهای نظامی یا سایتهای مشخصی را بازرسی کنیم. این توافقی وحشتناک بود.

 

رئیس‌جمهور آمریکا افزود: وقتی من به‌سر کار آمدم یکی از اولین نشستهایی که داشتم با ژنرال‌های پنتاگون بود و آنها خاورمیانه را به من نشان می‌دادند.

آنها ۱۴الی ۱۵مقوله را نام بردند که چیزی جز جنگ و مشکلات و بحران نبود. هر یک از این مسائل با تحریک رژیم ایران ایجاد شده بود. ارتش رژیم ایران بود یا کسانی بودند که از این رژیم تأمین مالی شده بودند و من گفتم این وضعیت وحشتناک است.

من فقط از آنها خواسته‌ام که سلاح اتمی نداشته باشند. با همه وقایعی که دارد اتفاق می‌افتد آنها نمی‌توانند ما را تهدید کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51c476b2-84a4-4011-be76-13944190be81"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات