728 x 90

دستگیری عامل حمله موشکی به فرودگاه بغداد و وابستگی او به شبه‌نظامیان مسلح

حمله موشکی به فرودگاه بغداد
حمله موشکی به فرودگاه بغداد

تلویزیون الحدث روز جمعه ۹بهمن از بازداشت عامل حمله موشکی به فرودگاه بغداد که وابسته به شبه‌نظامیان مسلح بود خبر داد. اکرم القیسی عامل حمله راکتی به فرودگاه بغداد، عضو یکی از گروه‌های شبه‌نظامی مسلح در عراق است.

نیروهای امنیتی عراق بنا به برخی ملاحظات سیاسی در عراق نام گروه شبه‌نظامی که اکرم القیسی عضو آن بوده را افشا نکرده‌اند اما اغلب کارشناسان عراقی بر این باورند گروه‌های وابسته به رژیم ایران که در انتخابات اخیر شکست‌خورده و با تشکیل دولت مورد نظر مقتدی صدر مخالفند در این حمله راکتی دست دارند.

الحدث گفت: «خاطرنشان می‌کنیم که فرودگاه بغداد روز جمعه مورد هدف قرار گرفت و تعدادی موشک به این فرودگاه شلیک شد و مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی وابسته نیروهای عراقی اعلام کرده بود که باندهای غیرملتزم به دولت این فرودگاه را مورد هدف قرار دادند و دو هواپیما صدمه دیدند. بنابراین خاطرنشان می‌کنیم که نیروهای امنیتی مجری حمله به فرودگاه بغداد به نامه اکرم القیسی را دستگیر کردند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c34ea1f-181c-4a15-bd04-dc5c8b70b35c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات