728 x 90

دست و پا زدنهای خامنه‌ای

تنش در خلیج‌فارس پیوسته اوج می‌گیرد، خامنه‌ای در تقلای خفگی و ناتوانی از حل بحرانی که دامنگیر رژیمش شده است، دست به خودزنی در تنگه هرمز می‌زند. ربودن کشتی انگلیسی مصداق همین کلافگی آخوندهاست که حتی باندهای داخلی رژیم را هم به صدا در آورده است.

رویترز از جرمی‌هانت وزیر خارجه انگلستان نقل کرد: «اگر (رژیم) ایران کنترل کشتی‌هایی که در تنگه هرمز توقیف کرده است را برنگرداند عواقبی برای این کار خواهد بود».

متعاقباً روز جمعه ترامپ گفت: «این تماماً آنچه را که من در مورد (رژیم) ایران می‌گفتم اثبات می‌کند (این رژیم) هیچ چیزی جز دردسر ندارد».

به‌دنبال اخطار انگلستان، پاسداران دومین کشتی انگلیسی ربوده شده را آزاد کردند.

در همین حال رسانه‌های باند رقیب نسبت به حرکات خامنه‌ای هشدار می‌دهند.

سایت حکومتی دیپلوماسی ایرانی (۲۸تیر) نوشت: « بازی تلافی‌جویانه‌ای که ایران در پیش گرفته.... بازی خطرناکی است».

یکی از مهره‌های باند اصلاح‌طلب به نام میردامادی نیز گفت:‌ «ما خیلی از کارهایمان متعارف نیست. در هیچ کجای دنیا، نظام سیاسی که عقلا تعریف کرده‌اند، نظامی‌ها چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجی، سکان‌دار نمی‌شوند».

خانم مریم رجوی گفت:‌ «باج‌خواهی و افسارگسیختگی آخوندها در خلیج‌فارس، نیازمند پاسخ قاطع بین‌المللی است. نباید اجازه داد آنها جری‌تر بشوند. قدرت و قاطعیت زبانی است که آنها خوب می‌فهمند. نباید میدان و فرصت برای شانتاژ پیدا کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7c581129-abd2-4d7f-a329-5550440f809f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات