728 x 90

خامنه‌ای، متهم ردیف اول گرانی

به ‌اعتراف برخی از رسانه‌های حکومتی گرانی بنزین، غارت جیب و کیسهٔ مردم است؛ چنگ‌اندازی به سفره‌های خالی، با اهدف جبران قطع درآمد نفت برای سرکوب و جنگ‌افروزی در منطقه.

اما آخوند شیاد وقیحانه می‌گوید افزایش قیمت بنزین هیچ ربطی به قطع صدور نفت و تحریم و شکست برجام ندارد.

بیژن عباسی، معاونت حقوقی دولت آخوند روحانی: «با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود داره و این‌که با تحریم‌هایی که آمریکا اعمال کرده و از برجام خارج شده این مشکل رو و این‌که فروش نفتمون کاهش پیدا کرده ما دیگه چاره‌ای نداشتیم جز این‌که این کار اتفاق بیافته».(تلویزیون آخوندی ۲آذر ۹۸)

مسعود رضایی، عضو مجلس آخوندی از شیراز، گفت: «مگر می‌شود به‌زور طرحی را به‌خورد مردم داد؟ کدام انسان عاقلی حاضر است ۱۰۰ یا ۲۰۰هزار تومان در ماه بگیرد، ولی حاضر باشد تورم ناشی از آن را تحمل کند»؟(روزنامه حکومتی رویداد ۲۴ ـ ۳آذر ۹۸)

اما سؤال این است: کیست که نمی‌گذارد چنگال خونین پاسداران از سفره‌های مردم قطع شود؟

محمود صادقی، عضو دیگر مجلس ارتجاع، در وحشت از خشم مردم، متهم ردیف اول را نشان داد و در روز اول آذر در کانال تلگرامی خود نوشت: «متعاقب بروز اعتراضهای گسترده در سطح کشور و ارائه‌ٔ طرح‌هایی برای لغو یا تعدیل این طرح از سوی نمایندگان، مقام رهبری در روز یکشنبه ۲۶ آبان صریحاً حمایت خود را از این طرح اعلام کردند و با ارسال یادداشتی، نمایندگان را از مخالفت با آن برحذر داشتند».

به ‌این ترتیب می‌بینیم که شخص خامنه‌ای با کینهٔ حیوانی نسبت به مردم، چنگ در جیب‌های خالی مردم انداخته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b074e3e-1825-4ee3-9cd6-14415436d57c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات