728 x 90

حمید رسایی بدون لباس آخوندی و با تیشرت و شلوار و ماسک در شهر می‌چرخد!

تیرهای چراغ برق منتظر حمید رسایی
تیرهای چراغ برق منتظر حمید رسایی

آخوند جنایتکار حمید رسایی روز دوم آبان ماه در توئیتی به هتاکی علیه دانشجویان قیام آفرین دانشگاه صنعتی شریف پرداخت و با فرهنگ آخوندی علیه دانشجویان دلیر نوشت:

«اراذلی که به اسم دانشجو هر روز به بهانه‌یی دانشگاه شریف را متشنّج می‌کنند، دنبال بهانه‌یی برای اخراج و در گام بعد اقامت گرفتن در اروپا هستند. راه مواجه با آنها مطابق ضوابط دانشگاه، ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی ۱۰ تا ۱۵ساله است. باور کنید وحشی‌بازی در محیط دانشگاه تمام می‌شود.»

در پی تهدیدهای سخیف این آخوند جنایتکار شماری از کاربران در شبکه اجتماعی و بخصوص در توئیتر به آخوند رسایی حمله کردند. روز سه شنبه سوم آبانماه مهدی جلیلی، روزنامه‌نگار حکومتی در توئیتر خود خطاب به رسایی نوشته است «آقای رسایی چیزی شده بدون لباس روحانیت و با تیشرت و شلوار و ماسک در شهر تردد می‌کنید؟ نگران چیزی هستید؟ صبح امروز دیدم‌تون، رو موتور بودم فرصت نشد از خودتون بپرسم.»

 

خاطرنشان می‌شود کمپینی با نام عمامه پرانی در بین مردم رایج شده است که روزانه تعدادی فیلم از پراندن عمامه آخوندها توسط جوانان در فضای مجازی منتشر شده است.

همچنین در کمپینی دیگر تیرهای چراغ برق برای تعدادی از آخوندهای حکومتی از قبل رزرو شده است. از جمله یکی از آنها برای حمید رسایی در نظر گرفته شده است

 

توئیت آخوند حمید رسایی:

 

توئیت مهدی جلیلی، روزنامه‌نگار

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71e62817-a5bd-41f3-bd88-1e8547df76c0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات