728 x 90

حمله پر غیظ و ترس رژیم آخوندی به گزارشگر ویژه ملل متحد

جاوید رحمان گزارشگر ويژه ملل متحد
جاوید رحمان گزارشگر ويژه ملل متحد

گزارشگر حقوق‌بشر تحت فرمان تروریست هاست

استناد به اطلاعات مجاهدین و نهادهای وابسته به دول خارجی معاند

اصلی‌ترین دلیل نامشروع بودن گزارش جاوید رحمان است

ترور قاسم سلیمانی در گزارش گزارشگر مورد بی‌توجهی عمدی قرار گرفت



روزنامه حکومتی حمایت ۱۰آبان ۹۹: گزارشگر حقوق‌بشر تحت فرمان تروریست‌ها و معاندان!

گزارش جاوید رحمان پنجمین گزارشی است که علیه (نظام) منتشر شده و مانند چهار گزارش قبلی با تکیه بر ادعاهای ضد انقلاب، معاندین، (مجاهدین) و گروه‌های تروریستی، ادعاهایی را به میان کشیده و به‌اصطلاح ندای حقوق‌بشر سر داده است.
از جمله جاوید رحمان به حوادث آبان ماه سال گذشته اشاره کرده و با ادبیات و آمار ضد انقلاب و مخالفان جمهوری اسلامی، مدعی شده که بازداشت‌ شدگان آن حوادث شکنجه شده‌اند ولی هیچ دلیلی ارایه نکرده است. هم‌چنین جاوید رحمان، اجرای حکم قصاص نوید افکاری را اعدام جا زده و اعتراض کرده چرا او به‌دار مجازات آویخته شده است!

استناد به اطلاعات غلط و مغرضانه گروهک‌های تروریستی مانند (مجاهدین) و نهادهای وابسته به دول خارجی معاند، نخستین و اصلی‌ترین دلیل نامشروع بودن گزارش گزارشگر به‌اصطلاح حقوق‌بشر در مورد ایران است.
اتکای گزارشِ تهیه‌شده بر اطلاعات جعلیِ دریافتی از برخی فرقه‌ها و گروه‌های تروریستی که سابقه سیاهی در به خاک و خون کشیدن هزاران (نفر) داشته و در حال حاضر نیز از هیچ خصومتی با (نظام) و همراهی با دشمنان کوتاهی نمی‌کنند، دلیل مبرهنی بر باطل بودن چنین گزارشی است.

شالوده گزارش اخیر گزارشگر ویژه مبتنی بر اطلاعات و گزارشهای دریافتی از گروه‌های تروریستی و وابسته به دولتهای معاند شامل ادعاهای واهی و اتهام‌های اثبات ‌نشده است.
به‌عبارت‌دیگر، گزارشگر ادعاها و اتهام‌های گروه‌های تروریستی و معاند را به‌عنوان متن اصلی گزارش و مبنای نتایج و توصیه‌های خود مطرح کرده و عملاً با انجام پیش‌داوری قصد و نیت قبلی خود مبنی بر این‌که ادعاها و اتهام‌های گروه‌های تروریستی و وابسته به دولتهای معاند با (نظام) را وجاهت و مشروعیت بخشد، آشکار نموده و در عمل «بی‌طرف نبودن» خود را به اثبات رسانده است.

تررور قاسم سلیمانی در گزارش گزارشگر به‌اصطلاح حقوق‌بشر مورد بی‌توجهی عمدی قرار گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e69228f-ebf9-4496-b04a-a5f3090aebea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات