728 x 90

حملات باند غالب به آخوند روحانی و هراس از فوران خشم مردم در مجلس رژیم

مجلس ارتجاع ۲۶آذر۹۹
مجلس ارتجاع ۲۶آذر۹۹

مجلس ارتجاع در جلسه روز چهارشنبه ۲۶آذر شاهد ادامه حملات باند غالب به آخوند روحانی و هراس از فوران خشم مردم بود.

آخوند نیک‌بین، مجلس ارتجاع

«آخوند نیک بین: در اوضاعی به‌سر می‌بریم که می‌فرمایند ما به همه وعده‌های خودمان عمل کردیم بنده فقط عرض کنم بله به وعده‌های خودتان عمل کردید البته در مقابل آمریکا نه به وعدهایی که به مردم دادید».

نادری، مجلس ارتجاع

«گره زدن اقتصاد ایران و زندگی روزمره مردم و حتی آب خوردن آنها به مذاکرات و رابطه با آمریکا با همان نگاه مرکز-پیرامونی نئولیبرالی کنونی اتفاق افتاد و کار را به جایی رسانده که نه چرخ سانتریفوژ می‌چرخد و نه چرخ زندگی مردم.

ادامه این رویکرد در سیاست خارجی با روی کار آمدن دوباره دموکراتها در آمریکا شور شعفی دوباره در نئولیبرال‌های داخلی ایجاد کرده است تا آنجا که به‌دور از هر گونه عقلانیت در سیاست خارجی تعارف را کنار گذاشته و دم از بازگشت به ژانویه ۲۰۱۷ می‌زنند.

آقایان! اگر خواستید به ژانویه ۲۰۱۷ بازگردید یادتان باشد دیگر نه حاج قاسم را داریم و نه فخری‌زاده را؛ اگر خواستید به شرایط ژانویه ۲۰۱۷ بازگردید یادتان باشد دلار ۲۵هزار تومانی را هم به ۴هزار تومان بازگردانید؛ به آن آقایی که می‌گوید دیگر حضور مردم در صفهای طولانی را نمی‌بینیم حق می‌دهم چون خودشان همیشه در صف دست دادند و تلفن زدن به کدخدا مشغولند؛ در ۷ماهه باقی مانده توقع ندارند برایشان کاری کنید و همین که از روی صندلی خود برخیزید کفایت می‌کند؛ به ظرفیت داخلی و جوانان اعتماد کنید نه به پیرمرد ساکن کاخ سفید!».

رحمانی، مجلس ارتجاع ۲۶آذر ۹۹

«سلام به صیادها، سلیمانیها و فخری‌زاده‌ها التیام ما جز با انتقام سخت ممکن نیست.

امروز سودای مذاکره با قاتلان این شاهدان شهید، ترور هزار باره غرور و هویت ملی ماست، لذا اجازه نخواهیم داد دشمن جسارت سخن از مذاکره و میز ذلتی کند که برخی بخواهند بر سر آن میز ذلت خون شجاعان سرزمین‌مان را پایمال سازند. مردم امروز در التهاب لجام‌گسیخته بازار ارز، طلا، مسکن، خودرو، نهاده‌های دامی، مرغ، تورم و گرانی‌های سریالی که هر روز تکانه‌های روانی و اقتصادی بر آنان وارد می‌کنند تب کرده‌اند

آقای رئیس‌جمهور تدبیر شما کجاست که جلوی این آشفته بازار را بگیرد و این بی‌سامانیها را سامان ببخشد این چه تدبیری است که از آن نور امیدی به جامع ساطع نمی‌شود، آشکار می‌گویم ادامه این وضع خسارت‌بار است».

آخوند پژمانفر، مجلس ارتجاع ۲۶آذر ۹۹

«جایتان خالی بود در مجلس دهم که در ارتباط با مدرک جناب آقای روحانی که مدرک‌شان به‌عنوان یک مدرک مورد تأیید نبود متأسفانه در مجلس دهم دوستان همراهی نکردند و نسبت به موضوع مدرک ایشان که ما می‌خواستیم تحقیق و تفحصی بکنیم و ادله فراوانی وجود داشت که ایشان اصلاً اون مدرک تحصیلی را ندارند و مدرک شان تأیید نشده».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9f9530c-e138-4e5e-bd46-92cb8c15dc8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات