728 x 90

جنایت خامنه‌ای و روحانی برای حفظ رژیم

در حالی‌که کارگزاران رژیم نسبت به وضعیت بحرانی کرونا در تهران و غیرعملی بودن فاصله‌گذاری نمایشی رژیم هشدار می‌دهند، رئیس‌جمهور ولایت فقیه ادعا کرد: «اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند موجب کاهش روند گسترش بیماری در برخی استانها و ایجاد روند ثابت در دیگر استانها شده است».

یک هموطن: «شش و نیم غروب واقعاً آدم متأسفه برای این حکومت برای این نظام قصد کشتار مردمو دارن ای پدر سوخته‌های عوضی لعنت بر پدر و مادرتون».

حتی صدای معاون بهداشت نظام هم درآمد: «ما هشدار می‌دهیم هنوز کل جهان و از جمله کشور ما در معرض خطر ازسرگیری و رشد شدید ویروس کروناست».(حریرچی ۳۰فروردین ۹۹)

جنایتکاران که خوب می‌دانند نتیجهٔ بازگشایی کارها و مشاغل، کشتار گستردهٔ مردم در کورهٔ کرونا است پیشاپیش مردم را متهم ردیف اول این جنایت معرفی کردند.

نمکی: «در صورت عدم رعایت مردم طرح شکست می‌خورد».

تلویزیون رژیم: «کارشناسان هشدار می‌دهند در صورت رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند موفق نخواهد بود».

یک هموطن: «طرح فاصله‌گذاری رو ملاحظه می‌فرمایین! شلوغی خیابونها. به خدا اینا میخوان همه رو به کشتن بدن».

اما مردم ویروس مرگبار و کرونای ولایت را شناخته‌اند.

یک هموطن از تبریز: «بدبختها رو دارن می‌کشن، تو جنگها بدبختها رو می‌کشن تو میخوای کرونا نباشه... اینا رو از بین ببریم کرونا تو دنیا از بین میره... مردم گشنه‌اند، مردم پول شب ندارن، این رحم نکرد به خودش به من و تو رحم می‌کنه؟ این یه سیاسته... هشیار شید، زنده باد ارتش آزادیبخش، زنده باد مسعود رجوی، زنده باد اشرف۳».

از پیام ۲۳فروردین مسعود رجوی: «اگر برای رژیم ولایت فقیه هر مرگ یک فرصت و یک نعمت است، ما باید با شورش و جنگ صدبرابر آن را به تیک‌تاک قیام و ناقوس سرنگونی تبدیل کنیم. فرصت استبداد دینی و رژیم دجال و ضدبشری به پایان رسیده است. شورشگران پیروزی می‌سازند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9009d37-5ec3-451f-8a96-be521ef76f8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات