728 x 90

تیراندازی به سمت خانواده نوید افکاری در زندان عادل‌آباد شیراز

برادران افکاری
برادران افکاری

سعید افکاری گفته است خانواده‌اش هدف حمله دیگری از سوی رژیم آخوندی قرار گرفته و به سوی آنها تیراندازی شده است.

به گفته سعید افکاری، وقتی خانواده برای دیدار ملاقات هفتگی با وحید افکاری به زندان رفتند متوجه دست شکسته او شدند. وحید افکاری توضیح داده که ماموران زندان برای ساکت کردن اعتراض او به انتقال یک زندانی به انفرادی دستش را شکسته‌اند.

 

شرح ماجرای تیراندازی به خانواده افکاری در زندان عادل‌آباد شیراز:

«بعد از به‌قتل رساندن نوید، حبس و ماه‌ها انفرادی وحید و حبیب و شکنجه‌های برادرانم و به‌قتل رساندن شاهد شکنجه‌های نوید، امروز جمهوری اسلامی در حرکتی جدید به سمت خانواده‌مون تیراندازی کرد.

امروز که برای ملاقات هفتگی با وحید رفتیم، دیدیم وحید دستش باندپیچی شده، متوجه شدیم امروز یک زندانی سیاسی که توی سلول کنار سلول وحید بوده را می‌خواستن به انفرادی منتقل کنند. وحید عصبانی شده و فریاد می‌زده تا جلو اونهارو بگیره که مامورها می‌ریزند توی سلول وحید تا کتکش بزنن و وحید اونقدر جلوشون مقاومت می‌کنه تا دستش رو میشکونن.
بعد از این‌که دیدیم وحید دستش شکسته، برادرم حبیب عصبانی شد از در زندان رفت بیرون تا مسئولی چیزی رو پیدا کنه و شروع به فریاد زدن کردیم که مأمورهاشون از بالای ساختمون‌ها شروع به تیراندازی به سمتمون کردن.
‏وقتی سینه‌مون رو گرفتیم جلوشون و گفتیم بزن تیراندازی قطع شد ولی دیگه اجازه‌ٔ ملاقات با وحید رو بهمون ندادند.

اگر چه به‌شدت نگران برادرم هستیم اما راه ما راه نویده و ذره‌یی از مرگ ترس نداریم اما سوگند می‌خوریم که پشیمون می‌شید».

یکشنبه ۱۴فروردین۱۴۰۱

برگرفته از اینترنت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31d382c7-e7e8-45f8-ab21-1621208b48d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات