728 x 90

تلگراف: مقاومت ایران گفت: «واحدهای مقاومت» مجسمه قاسم سلیمانی (جلاد) را به آتش کشیدند

به آتش کشیدن مجسمه قاسم سلیمانی در شهرکرد
به آتش کشیدن مجسمه قاسم سلیمانی در شهرکرد

تلگراف لندن روز ۱۶دیماه در گزارشی از به آتش کشیدن مجسمهٔ بزرگ هیولای خون‌ریز قاسم سلیمانی در شهرکرد توسط کانونهای شورشی مجاهدین در روز چهارشنبه ۱۵دیماه نوشت: اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران گفت: «واحدهای مقاومت» مجسمه قاسم سلیمانی را در شهرکرد به آتش کشیده‌اند و سلیمانی را «جلاد» خواندند.

مجسمه ژنرال ترور شده، قاسم سلیمانی، چند ساعت بعد از پرده‌برداری در یک مرکز استان در ایران در روز چهارشنبه، در عملی نادر از نافرمانی که ستایش مقامات نسبت به [قاسم سلیمانی] را تضعیف می‌کرد، نابود شد.

خبرگزاری نیمه رسمی دانشجو، گزارش داد که این مجسمه ۶متری ساعتی بعد از پرده‌برداری رسمی‌اش در شهرکرد، نزدیک اصفهان، که برای بزرگداشت قاسم سلیمانی، که دو سال پیش توسط پهپاد آمریکایی در بغداد کشته شده بود، نصب شده بود، به آتش کشیده شد.

«محمدعلی نکونام» نماینده استانی «علی خامنه‌ای» ولی‌فقیه در حالی که این را «عملی گستاخانه» و در استیصال خواند گفت که عاملان آن ناشناخته هستند.

شورای ملی مقاومت ایران بال دیپلماتیک سازمان مجاهدین خلق ایران (ام ای کی) جنبش اپوزیسیون ایران است که به‌دنبال سرنگونی حکومت تهران می‌باشد.

در جریان سرکوب علیه گروه‌های اپوزیسیون در ایران در سال۱۹۸۸ هزاران زندانی و اعضای‌ ام ای کی در اعدامهای گروهی فراقضایی که (ان.سی.آر. آی) می‌گوید قاسم سلیمانی نیز در آن دخیل بوده، کشته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f91976d6-1816-4432-9f0e-403ffe26e5ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات