728 x 90

تلویزیون الحره: اسنادی که جزئیات عملیات تروریستی رژیم ایران در اروپا را فاش می‌کند

گزارش تلویزیون الحره درباره توطئه تروریستی رژیم در گردهمایی مجاهدین در پاریس
گزارش تلویزیون الحره درباره توطئه تروریستی رژیم در گردهمایی مجاهدین در پاریس

تلویزیون الحره در گزارشی تحقیقاتی درباره عملیات تروریستی رژیم آخوندی در گردهمایی مقاومت ایران توسط اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم و چند مزدور اطلاعاتی با فاش کردن اسنادی از دفترچه سبز دیپلمات تروریست رژیم گفت: بر اساس تحقیقات قضایی صورت گرفته در سه کشور اروپایی، حول تلاش برای انفجار در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در فرانسه در سال۲۰۱۸، کنسول سوم سفارت رژیم ایران در وین ـ اسدالله اسدی ـ بمبی به وزن ۵۰۰ گرم و یک دستگاه کنترل از راه دور برای انفجار به دو مزدور بلژیکی ایرانی تبار این عملیات به نامهای امیر سعدونی و همسرش نسیمه نعامی تحویل داد.
اسدالله اسدی در جریان سفری به تهران در ۲۰ژوئیه مواد منفجره را دریافت کرد و دو روز بعد، آنها را بواسط یکی از پروازهای خطوط هوایی اتریش در یک چمدان دیپلماتیک به وین منتقل کرد.

برنامه تلویزیون الحره که در حال تحقیقات حول این موضوع می‌باشد اسنادی را به‌دست آورد که در خودروی اسدی پیدا شد و شامل دستورالعملهایی در مورد نحوه منفجر کردن بمب و نحوه برخورد بعد از اجرای این عملیات با دست خط خودش می‌باشد.

اسناد کشف شده در خودروی اسدی: کلید دستگاه کنترل از راه دور را باید چند ثانیه به‌طور مستمر نگه داشت. تلفن جدید مطلقاً در خانه روشن نشود. نسبت به آمدن به اتریش یا رفتن به هر محل دیگری تا وقتی اجازه داده نشده هشدار داده می‌شود.

تلویزیون الحره در ادامه گزارش گفت: سند دیگری که برای اولین بار نشان داده می‌شود گفتگوی بین امیر سعدونی یکی از اعضای هسته اسدی و عامل اطلاعات رژیم ایران به نام نجار را ثبت کرده است. این گفتگوی رمز گذاری شده توسط مقامات تحقیقاتی بلژیکی رمزگشایی شده و میزان رابطه علی خامنه‌ای در این عملیات تروریستی را نشان می‌دهد.
متن گفتگو: اگر همه آنها به فروش برسانی (عملیات با موفقیت انجام شود) روز یکشنبه با شما ملاقات می‌کنم. و در روز بعد از ازدواج (روز عملیات) در کشور علی (آلمان) یک هدیه می‌دهیم... اسدی به ما قول داده که به نزد آقا خواهد رفت (خامنه‌ای) و مستقیماً از طرف او مورد تشویق قرار خواهد گرفت.
اگر اینکار در داخل انجام شد (بمب را در داخل سالن گردهمایی کار گذاشتید) او شخصاً به نزد آقا خواهد رفت و از او خواهم خواست که در مورد شما یعنی تو و همسرت در صحبت‌هایش در مقابل او (خامنه‌ای) صحبت کند.

صالح حمید فعال حقوق‌بشر مقیم لندن در تلویزیون الحره گفت: اسنادی که بواسطه دادگاههای اروپایی یا مقامات امنیتی افشا شده حاکی از آنست که بالاترین سطح حاکمیت یعنی دفتر علی خامنه‌ای و وزارت اطلاعات و وزارتخانه‌های مختلف و اطلاعات سپاه پاسداران با این هسته‌های تروریستی که ترورها را در خاک اروپا علیه مخالفان انجام می‌دهند هماهنگی وجود دارد.

گزارش: چند روز قبل از زمان حمله بعد از رسیدن اطلاعاتی به پلیس بلژیک از دستگاه اطلاعات دوست که اسمی از آن آورده نشده کشف شد.
به‌نقل از االشرق‌الأوسط: چند ساعت قبل از اجرای عملیات یک زوج در هنگام رفتن به محل گردهمایی در فرانسه دستگیر شدند و همزمان پلیس فرانسه شخص سوم که با آنها کار می‌کرد یعنی مهرداد عارفانی که وزارت اطلاعات رژیم او را عضوگیری نموده بود دستگیر کرد (الحره ۱۷اسفند۹۹).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67e17bde-0536-4a9e-b51f-cdd1a7e3cbd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات