728 x 90

تصاویر اختصاصی ارسالی برای سازمان مجاهدین خلق ایران از شهر شورشی بهبهان + فیلم

شهر شورشی بهبهان - ۲۵آبان۹۸
شهر شورشی بهبهان - ۲۵آبان۹۸

به آتش کشیدن مراکز غارت و سرکوب فاشیسم دینی

در شهر شورشی بهبهان روز ۲۴آبان همزمان با گران شدن بنزین مردم و جوانان به خیابان‌ها آمدند و در مرکز شهر و مقابل بانک ملی تجمع کردند و علیه حکومت آخوندی شعار سر دادند. «بنزین گرونترشده، فقیر فقیرتر شده» و«ایرانی می‌مرد، ذلت نمی‌پذیرد».

 

به آتش کشیدن ۱۲بانک از جمله بانک ملی در بهبهان

روز ۲۵آبان جوانان قیام‌آفرین و شورشی بهبهان، بانک ملی که بزرگترین و قدیمی‌ترین بانک این شهر بود را به همراه ۱۱بانک دیگر از جمله بانک‌های صادرات،سپه،ملت و.... به آتش کشیدند.

همزمان جوانان دلاور و قهرمان بهبهان اقدام به تخریب مجسمه‌ای در یکی میادین این شهر به‌نام مجسمه مطهری کردند.

 

نیروی سرکوبگر انتظامی، پاسداران و لباس شخصیهای جنایتکار به‌دستور شخص خامنه‌ای بروی تظاهر کنندگان آتش گشودند و جوانان را هدف قرار دادند. دست کم ۹تن از جوانان قیام‌آفرین در اثر شلیک نیروهای سرکوبگر به‌ شهادت رسیدند و شمار بیشتری مجروح شدند. درگیری به بسیاری از نقاط شهر گسترش یافت. مردم بسیاری از مراکز حکومتی از جمله بانک ملی را به آتش کشیدند.

 

به‌آتش کشیدن جایگاههای بنزین در بهبهان توسط گروههای موتورسوار

در همین حال گروههایی از جوانان موتورسوار اقدام به آتش زدن جایگاههای بنزین کردند. به‌طوری‌که روز بعد گفته شد در بهبهان فقط یک پمپ‌بنزین در بیرون شهر مانده و صدمه ندیده است.

 

انتشار ۹تن از شهیدان شهر بهبهان

سازمان مجاهدین خلق اسامی ۹تن از شهیدان شهر بهبهان را منتشر کرد.

شبنم دیانی /محمد حسین قنواتی / مهرداد دشتی‌زاده / احسان عبدالله نژاد / محمود دشتی‌زاده / احمد حشم دار/...تدین / فرزاد انصاری (فرزاد تز می‌پور) / جاوید نامان.

 

درود سخنگوی مجاهدین به جوانان شورشگر بهبهان

سخنگوی مجاهدین به جوانان شورشگر بهبهان درود فرستاد و گفت: دست مریزاد و ۱۰بار درود و روح شهدای بهبهان شاد./ دست مریزاد به قهرمانان شورشگر و با سلام به شهیدان بهبهان

 

اعتراف خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع

در جریان دومین روز اعتراضات در شهرستان بهبهان، صدای تیراندازی در میان شعله‌های برافروختهٔ آتش به گوش می‌رسید. خامنه‌ای با عبارت «تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد» از یک‌سو به شهدا و مجروحان قیام و از دیگر سو به دامنه‌های خشم شعله‌ور مردم اعتراف کرد.

 

کشت‌زر، نماینده مجلس ارتجاع ۲۸آبان ۹۸ گفت:

«بهبهان به‌سبب ناآرامی‌های اخیر و به طبع آن سوءاستفاده‌هایی که مورد تأیید و پذیرش مردم با فرهنگ آن دیار نیست نه تنها بخشی از واحدهای خدمات عمومی و خصوصی، بانکها و زیرساختهای شهری خود بلکه مهمتر از همه آرامش و امنیت خود را از دست داده است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccfc0475-1512-4035-a5df-d012cbd1df3f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات