728 x 90

به‌آتش کشیدن بیلبورد خامنه‌ای و گرامی‌داشت ۷آبان، روز کورش کبیر - فعالیت کانونهای شورشی در ایران

آتش زدن بیلبورد خامنه‌ای
آتش زدن بیلبورد خامنه‌ای

فعالیت‌ کانونهای شورشی، و بزرگداشت هفتم آبانماه، روز کورش کبیر در شهرهای ایران ادامه دارد.

 

آتش زدن بیلبورد خامنه‌ای در رشت

اعضای کانون شورشی ۸۷۵رشت، در یک عمل انقلابی اقدام به آتش کشیدن بیلبرد خامنه‌ای در جاده رشت جیرده کردند. اعضای این کانون شورشی در فیلم ارسالی خود، بنر سالم و سپس نحوه به‌آتش کشیدن آن و همچنین و تراکت «مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» را نشان دادند.

 

 

گرامی‌داشت ۷آبان، روز کورش کبیر، در کرج و نجف آباد

اعضای کانون شورشی ۲۰۲کرج در پیامی گفتند «ضمن گرامی‌داشت تولد کورش کبیر که گفت، اگر شخصی به کس دیگر ظلم کند کند من حق او را از ستمگر خواهم ستاند، ما کانونهای شورشی با حمایت از خانم مریم رجوی و حمایت از برنامه ده ماده‌ای ایشان، حق مردم مظلوم مان‌ را از ستمگر دوران یعنی نظام ولایت فقیه خواهیم گرفت و همه آنها را به سزای اعمالشان می‌رسانیم»

 

اعضای کانون شورشی ۲۲۱نجف‌آباد نیز در حالیکه تراکت « مرگ بر استبداد، مرگ بر ارتجاع – نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد» جلوی خودرویشان نصب شده بود در پیامی گفتند «با سلام ما آلان نزدیک اصفهان – نجف آباد ۶۵کیلومتری هستیم، در حال رفتن برای بزرگداشت کورش هستیم – کورش یک شعار نیست کورش یعنی قیام – یعنی شورش علیه ظلم و استداد، یعنی شورش علیه شاه و شیخ در تاریخ ایران این مصدق بود که راه کورش را ادامه داد، پس مصدق روحت شاد که با شاه و شیخ درافتادی و راه کورش را جاودانه کردی – مرگ بر استبداد مرگ بر ارتجاع – نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد».

 

 

گرامی‌داشت روز کورش در شهرستان درود و شیراز

اعضای یکی از کانونهای شورشی از شهرستان درود، در پیامی گفتند « داریم به سمت پاسارگاد حرکت می‌کنیم برای گرامی‌داشت کورش کبیر، انشا‌الله فردا صبح در پاسارگاد جمع خواهیم شد – مرگ بر استبداد مرگ بر ارتجاع».

اعضای کانون شورشی ۵۶۱شیراز نیز در پیامی گفتند « اینجا ترمینال کرمان است، ما به سمت پاسارگاد می‌رویم... در مسیر کرمان شیراز انتظامی و بسیج اتوبوسها را متوقف کرده و بازرسی کردند و به این دلیل دیر به شیراز رسیدیم، به امید دیدار در پاسارگاد فردا صبح»

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/99be9433-d874-4537-8bc5-8b6693a4126b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات