728 x 90

بلاهت آخوندی در نمایش جمعه درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

آخوند طباطبایی نژاد
آخوند طباطبایی نژاد

 

آخوند طباطبایی‌نژاد خطیب نمایش جمعه اصفهان روز گذشته ۲۷دیماه ۹۸با بلاهت تمام مدعی شد: اولاً بدانید خطا از همه انسان‌ها سر می‌زند خطاست خطا هم می‌دانید یعنی فکر می‌کند یک چیزی یک چیز دیگه در آمد شما یک سیاهی را می‌بینید صیاد هستید تیر بهش میزنی به خیال این‌که شکار است بعد می‌بینی پدرت بوده خب زدی دیگه می‌شود شما تو فوتبال یکی به خطا زد گل را زد توی دروازه خودش خطاست نمی‌خواهد که بزند زد خطا ما در سال بنا بر آماری که می‌دهند حدود ۱۷هزار نفر تو تصادف کشته می‌شوند.

وی در ادامه افزود: اولاً کار به این مهمی را نمی‌شود حتی بخواهی این کار را و این مصیبت را به مردم بگی باید فکر کرد چه جوری بگویی این خودش زمان می‌برد و ثانیا پیچیدگی دارد الآنش هم دستگاه قضایی گفته من چندین نفر را گرفتم یعنی حساب و کتاب معلوم هم نیست هنوز چه جور است.

وی برای پیچاندن موضوع و طفره رفتن رژیم از پاسخگویی به این جنایت بزرگ گفت: بزرگان ما آمدند گفتند هر چی هست ما زدیم موشک را، حالا یا هر جوری شده شاید هم مقارن با این‌که ما زدیم او نهم مشکلی برای هواپیما پیش آمده باشد هیچ چیزی‌اش هنوز دقیق مشخص نیست، لاپوشانی می‌خواهند بکنند؟

طباطبایی‌نژاد در مورد حمله موشکی اطلاع داده شده رژیم به پایگاه آمریکایی در عراق که هیچگونه خسارتی بهمراه نداشت به بزرگنمایی آن پرداخت و گفت: ببینید سیلی که خوردند سیلی ساده نبود ها فکر نکنید گفتیم سیلی اما سیلی محکم بود من این را بگویم به‌نظر من ما در طول تاریخ انقلاب مان سه ضربه تا حالا زدیم به آمریکایی‌ها و به استکبار جهانی.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09f09947-a65b-48ba-b39b-6e2c6e7ce267"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات