728 x 90

به‌دنبال لغو پروازهای ماهان ایر، کلیه روابط اقتصادی با مؤسسات وابسته به پاسداران باید قطع شود

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

.

.

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان از لغو پروازهای ماهان ایر متعلق به سپاه پاسداران استقبال می‌کند و خواهان توقف هر گونه معامله و روابط تجاری و اقتصادی با رژیم ایران به‌خصوص با شرکتها و مؤسسات و نهادهایی است که مستقیم و غیرمستقیم به سپاه پاسداران فاشیسم دینی حاکم بر ایران وابسته است.

تجربه نشان داده است که این رژیم از یک سو از هر امکانی در کشورهای غربی برای جاسوسی، تروریستی، سرقت تکنولوژی، قاچاق مواد مخدر و دیگر مقاصد نامشروع بهره‌برداری می‌کند و از سوی دیگر منافع تجارت با کشورهای خارجی تماماً صرف سرکوب مردم ایران، صدور جنگ‌افروزی و تروریسم و در یک کلام تحکیم سلطه ننگین آخوندها می‌شود.

شورای ملی مقاومت ایران پیش از این در گزارشات متعددی از جمله در گزارشی که در اکتبر ۲۰۱۷منتشر گردید، فاش کرد شرکت ماهان متعلق به نیروی قدس سپاه پاسداران است و خواهان تحریم آن شد. بر اساس این گزارشها ماهان ایر برای انتقال پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آنها و همجنین انتقال سلاح به سوریه و دیگر کشورهایی که دست‌اندر کار صدرور تروریسم و جنگ‌افروزی به آنهاست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

با بالا گرفتن اقدامات تروریستی و جاسوسی دیکتاتوری ملاها در اروپا، نبایستی اجازه داد از هیچ وسیله‌ای برای پیشبرد طرحهای شوم تروریستی و جنگ‌افروزانه خود استفاده کند. باید تمامیت سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات در لیست سازمانهای تروریستی قرار گیرند و کلیه مزدوران و جاسوسان آنها محاکمه و اخراج شوند. این تنها را متوقف کردن توطئه‌ها و تهدیدهای این رژیم در اروپاست.

 

نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آلمان

۲۲ژانویه ۲۰۱۹(۲بهمن ۱۳۹۷)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4bd07b24-82a9-4269-99a4-fd650b6b81d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات