728 x 90

ادعای رژیم آخوندی در مورد کشتن ابوبکر بغدادی، موضع‌گیری سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۶ آبان۹۸
سخنگوی مجاهدین - ۶ آبان۹۸

رژیم آخوندی با حسرت و سخافت به‌خاطر ضربه دریافتی اعلام کرد، عملیات آمریکا علیه داعش در حالی صورت گرفته است که ارتش سوریه قصد گرفتن ادلب و امکان بازداشت و بازجویی از البغدادی را داشته است! به‌گفته رژیم این در حالیست که داعش با تلاش سوریه و عراق و ایران به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی نابود شد! به روایت رژیم آمریکا آنگاه این برگ سوخته را به یک نمایش سیاسی و تبلیغاتی که رژیم از آن سوخته تبدیل کرده است:

 

تلویزیون رژیم ۵ابان۹۸:

«عملیات ادعایی آمریکا علیه بغدادی در حالی صورت گرفته که ارتش سوریه به‌زودی قصد عملیات در این منطقه را داشت و با آزادسازی ادلب امکان بازداشت بغدادی و بازجویی از وی می‌رفت... احتمالاً ترامپ قصد دارد خود را پیروز جنگ داعش معرفی کند و این در حالیست که داعش با تلاش ارتش و نیروهای مردمی سوریه عراق ایران و مجاهدان افغانستان نابود شد در همین حال برخی کارشناسان نیز هلاکت سرکرده داعش را اقدام نمایشی آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر شکست اهداف واشنگتن در سوریه و خروج نیروهای آمریکا از این کشور دانستند....

آمریکایی‌ها این برگ سوخته را تبدیل به یک نمایش تبلیغاتی و سیاسی کردند... بعد از این‌که جبهه و محور مقاومت بعد از آزادی ابوکمال در مرز سوریه و عراق از زمان حاج قاسم سلیمانی نابودی دولت خودخوانده داعش را اعلام کرد عملاً بعد از اون البغدادی به یک برگ سوخته تبدیل شد امروز آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند که از این برگ سوخته و اعلام خبر کشته شدن او یک دستاورد نمایشی درست بکنند».

 

در همین راستا رویتر گزارش کرد: آذری جهرمی وزیر ارتباطات آخوند روحانی می‌گوید کشته شدن بغدادی «کار مهمی نیست».

علی ربیعی معاون قبلی وزارت اطلاعات و سخنگوی آخوند روحانی نیز با دلخوری و حسرت خواهان بیرون رفتن آمریکا از سوریه و تحویل آن به رژیم شد و اعلام کرد:

«مبارزه با تروریسم نه تنها با باز پس‌گیری کامل سرزمینهای سوریه و استقرار مجدد حاکمیت ملی دولت قانونی سوریه بر سراسر این کشور و نابودی تمامی هسته‌ها و عناصر داعش بلکه با بیرون رفتن کامل، فوری و بی‌قید و شرط آمریکا و همه نیروهای خارجی که به‌طور غیرقانونی در سوریه حضور دارند، محقق خواهد شد».

 

موسوی سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نیز از جانب وزارت‌خارجه رژیم مدعی شد داعش را جوانان نظام از بین برده‌اند اما آمریکاییها «هر زمانی که موعد انتخابات می‌شود، یکی از این برگه‌های این‌گونه‌ای را برای مصارف داخلی خود رو می‌کنند و به‌نظر ما خیلی اقدام بزرگی نبوده است. وی توضیح داد: به‌خاطر این‌که داعش توسط ما و کشورهای منطقه شکست داده شده بود...».

 

سخنگوی مجاهدین گفت:

«رژیم آخوندی در موضع جاده‌صافکن و پدرخوانده مسلکی بنیادگرایی داعش، اکنون که با هلاکت ابوبکر بغدادی، سپر و خاکریز مقدم خود را در منطقه و جهان از دست داده است، با انواع تشبثات تلاش می‌کند برای تسلی دادن مهره‌ها و نیروهای نیابتی‌اش، از دامنه و ابعاد ضربه بزرگی که دریافت کرده است، بکاهد. مخصوصاً که رژیم و بنیادگرایی شیعی آن نیز در این ایام در عراق و لبنان به‌شدت زیر ضرب توده‌های بپاخاسته قرار گرفته است. به آتش کشیدن تصاویر منحوس خامنه‌ای و لگدکوب کردن عکسهای نفرت‌انگیز قاسم سلیمانی گواه همین حقیقت است.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd1cb0c8-2839-426e-84ea-f43722eeb346"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات