728 x 90

اخراج ۲دیپلمات از آلبانی و واکنشهای رژیم

رژیمی که دیگر حتی تروریسم هم دردش را درمان نمی‌کند

سفارت حکومت آخوندی در آلبانی
سفارت حکومت آخوندی در آلبانی

۲روز پیش سفیر و رئیس ایستگاه اطلاعاتی رژیم در آلبانی به‌علت نقض توافق‌های بین‌المللی ناظر بر مناسبات دیپلمات‌های میهمان، توسط کشور میزبان اخراج شدند. این واقعه بازتاب وسیعی در جهان سیاست و رسانه‌ها داشت، بازتابی که نشان از اهمیت آن دارد.

این حرکت رژیم با توجه به آنچه که بر سر دیپلمات تروریست‌هایش در دیگر کشورهای اروپایی آمده(از جمله فرانسه، دانمارک، اتریش... و اخیراً هم آلبانی) نشان‌دهنده استیصال دیکتاتوری حاکم بر ایران در مقابله با بحرانهایی است که آن را به سراشیب سقوط انداخته‌اند. در این سراشیبی آخوندها راه نجات خود را در داخل کشور در سرکوب و در خارج کشور در تداوم عملیات تروریستی با استفاده از پوش دیپلماتیک می‌دانند.

خامنه‌ای ابتدا تیم‌های تروریستی‌اش را به آلبانی فرستاد که با دستگیری و اخراج ۲تن از آنها، نیات تروریستی و جنایتکارانه‌اش برملا شد.

در ماه مارس گذشته نخست‌وزیر آلبانی خود شخصاً خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم در خاک این کشور را در یک مصاحبه تلویزیونی توضیح داد و جهان در برابر یک واقعه تروریستی دیکتاتوری حاکم بر ایران قرار گرفت.

واقعه بعدی عملیات تروریستی آخوندها برای هدف قرار دادن گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس بود که چند ماه پیش از این و با دستگیری دیپلمات خامنه‌ای در آلمان علنی شد و به‌مثابه یک بمب‌ خبری در سراسر جهان صدا کرد.

عملیاتی که کماکان مورد تحقیق مشترک پلیس و قضاییه چند کشور اروپایی قرار دارد تا ابعاد کامل آن روشن گردد.

اکنون با آنچه که در آخرین روزهای آذر ۹۷ در تیرانا اتفاق افتاد و منجر به اخراج مفتضحانه سفیرکبیر؟! رژیم و نفر دوم جاسوس‌خانه خامنه‌ای از آلبانی شد، ابعاد عملیات تروریستی رژیم حاکم بر ایران بیشتر و بهتر روشن می‌گردد. عملیاتی که با پوش دیپلماتیک انجام می‌گردد و تمامی توافق‌های بین‌المللی را زیر پا می‌نهد.

  • این‌که هدف این حرکات تروریستی چیست و کیست را بعضاً کشورهایی که تروریستها را دستگیر کرده‌اند کم و بیش اعلام کرده‌اند و نیازی به تکرار ندارد.
  • این‌که چرا دیکتاتوری خامنه‌ای در حالی‌که در بدترین شرایط انزوای بین‌المللی قرار دارد، باز هم دست از عملیات تروریستی نمی‌کشد نیز سؤالی است که پاسخ آن نهایتاً به بحران بقای رژیم در مقابله با قیام رو به گسترش مردم ایران برمی‌گردد، گرچه روشن است اما نیاز به توضیحات بیشتری دارد که خارج از حوصله این یادداشت است.

روشن است که خامنه‌ای در شرایطی نیست که توان انتخاب بین چند گزینه برای استمرار حیات رژیمش داشته باشد! او می‌خواهد به هر ترتیب که شده، بقای خود و رژیمش را با ضربه به آلترناتیوش تضمین کند و همین امر نشان می‌دهد که اگر این قبیل ماجراجویی‌های تروریستی برایش در تحلیل نهایی به صرفه نبود، آنها را متوقف می‌کرد. او بین انتخاب بود و نبود دست به چنین حرکاتی می‌زند.

تمامی این قضایا نشان می‌دهد که:

  • بحران سرنگونی فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران چقدر جدی است!
  • شورش‌های شهری و کارگری و روستایی چقدر برای حیات رژیم خطرناک‌اند!
  • لذا ضربه زدن به پشتوانه مادی و معنوی این قیام‌ها یعنی مجاهدین و مقاومت ایران برای خامنه‌ای حیاتی است زیرا که مجاهدین با استراتژی کانونهای شورشی به‌عنوان سمت‌دهند و راهنما با قیامهای مردم بپاخاسته پیوند خورده و عاملی برای استمرار و تضمینی برای پیشرفت و پیروزی قیامها شده‌اند.

اکنون خامنه‌ای بهتر از هر کس دیگری این را حس می‌کند که قیام روزبه‌روز تشدید می‌شود و تنها راه برون‌رفت از بحران سرنگونی، فقط و فقط وارد کردن ضربه اساسی به آلترناتیو و مقاومتی است که پشتوانه و خط‌دهنده و پیش‌برنده قیام است.

 

بازتاب جهانی تروریسم دولتی خامنه‌ای

از روز ۲۹آذر ۹۷ که خبر بازداشت و اخراج سفیر خامنه‌ای از آلبانی به جرم اقدام تروریستی اعلام شد تا ۲۴ساعت بعد، این خبر بیش از یکصد بار در رسانه‌های رژیم بازتاب یافت. برخی از این انعکاس‌ها را می‌توانید در زیر ببینید.

خبرها عینا از رسانه‌های رژیم و با همان فرهنگ خودشان و ظاهراً بر اساس متنی یکسان ردیف شده‌اند.

علت انتشار این لیست دور و دراز، نشان‌دادن وجهی از بحران عمیقی است که رژیم با آن دست‌به‌گریبان است، بحرانی که در آن خامنه‌ای ناگزیر از تکرار یک سلسله عملیات تروریستی محکوم به شکست است. عملیاتی که پیامدهای سیاسی اجتماعی بسیار منفی و جدی داخلی و واکنش‌های خفت‌بار بین‌المللی را به‌صورت توأمان برای رژیم به ارمغان می‌آورد!‌

پیامدهایی که رژیم خود به بروز آنها واقف است اما با این‌همه خود را در وضعیتی می‌یابد که ناگزیر از تکرار مکرر چنین اشتباهاتی می‌شود، چرخه‌ای که حاکی از «تسلط بحران» سرنگونی بر «اتاق مدیریت بحران» رژیم است:

 

نوشته‌های رسانه‌های حکومتی:

۱- آمریکا از اقدام ضدایرانی آلبانی استقبال کرد. وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در پیام‌های جداگانه، از اقدام آلبانی در اخراج ۲دیپلمات ایرانی از این کشور به بهانه «نقض وضعیت دیپلماتیک» توسط آنها استقبال کردند.

اتاق خبر - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۷:۰۵

۲- واکنش ترامپ به اقدام ضدایرانی آلبانی - رئیس‌جمهور آمریکا نیز پس از وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی این کشور از تصمیم آلبانی مبنی بر اخراج د۲دیپلمات ایرانی استقبال کرده است. گروهک تروریستی منافقین در...

پارس - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۵۱

۳- واکنش وزارت‌خارجه به اقدام ضدایرانی دولت آلبانی - ما این اقدام نابخردانه تحمیلی بر این کشور را در ادامه همان خط تخریب و اخلال در روابط خارجی ایران، به‌ویژه با اروپا و نیز با هدف ایران آزاری و ایران هراسی می‌دانیم که توسط آمریکاییها و...

شعار سال - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۴۰

۴- سناریوسازان ضدایرانی این بار آلبانی را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار داده‌اند. قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی اجرا شده است.

هارپی نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۳۷

۵- وزارت‌خارجه به اخراج دیپلماتهای ایرانی از آلبانی واکنش نشان داد - قاسمی: اقدام دولت آلبانی غیرقابل قبول و محکوم است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: - وزارت‌خارجه به اخراج دیپلمات...

خبرگزاری دانشجو - بین‌الملل پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۳۱

 

۶- ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی تشکر کرد. رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به نخست‌وزیر آلبانی از او به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی تشکر کرده است.

اطلاع نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۳۰

۷- آلبانی ۲دیپلمات ایرانی را اخراج کرد - وزارت امور خارجه ایران اخراج دیپلماتهای ایرانی از آلبانی را محکوم کرد.

جام نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۲۶

۸- تشکر ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی - «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی از تصمیم این کشور برای اخراج دو دیپلمات ایرانی و اتخاذ سیاستی ضدایرانی...

خبر داغ - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۰۷

۹- تشکر ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی - «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌یی به «ادی راما» نخست‌وزیر آلبانی از تصمیم این کشور برای اخراج دو دیپلمات ایرانی و اتخاذ سیاستی ضدایرانی (استقبال کرد).

تیتر برتر - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۰۷

۱۰- تمجید آمریکا از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایران - آلبانی سفیر و یک دیپلمات ایرانی را اخراج کرد... آلبانی روز گذشته، چهارشنبه، سفیر و یک دیپلمات ایرانی را اخراج کرد.

ایلنا - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۶:۰۱

۱۱- ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی تشکر کرد - ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی تشکر کرد. به گزارش فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در نامه‌ای به ادی راما نخست‌وزیر آلبانی از تصمیم این کشور برای اخراج دو دیپلمات (استقبال کرد).

اکوفارس - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۵۷

۱۲- واکنش وزارت‌خارجه ایران به اقدام دولت آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور به بهانه‌های امنیتی با بیان این‌که «این اقدام دولت آلبانی غیرقابل قبول و محکوم است»...

رویداد ۲۴- بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۵۶

۱۳- تشکر ترامپ از آلبانی برای اخراج ۲دیپلمات ایرانی

عصر ایران - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۵۵

۱۴- ترامپ همان چیزی را می‌خواهد که صدام می‌خواست - ابتکار آموزش فرهنگ جمعی به دانش‌آموزان که فرهنگ رزمندگی است، ابتکار خوبی است.

اکونا پرس - سیاسی - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۴۷

۱۵- واکنش وزارت‌خارجه ایران به اخراج دیپلماتهای ایرانی - وزارت امور خارجه ایران اخراج دیپلماتهای ایرانی از آلبانی را محکوم کرد...

اسپوتنیک - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۴۷

۱۶- ترامپ از آلبانی به‌دلیل اخراج دیپلماتهای ایرانی تشکر کرد

فارس - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۴۱

۱۷- ترامپ همان چیزی را می خواهد که صدام می خواست

فرتاک نیوز - سیاسی - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۳۷

۱۸- ترامپ از اقدام ضدایرانی آلبانی تشکر کرد - «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه از دولت آلبانی بابت اقدام محکوم شده تیرانا در اخراج دو دیپلمات ایرانی تقدیر و تشکر کرد.

آریا - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۳۰

۱۹- ترامپ از اقدام ضدایرانی آلبانی تشکر کرد. دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه از دولت آلبانی بابت اقدام محکوم شده تیرانا در اخراج دو دیپلمات ایرانی تقدیر و تشکر کرد.

ایرنا - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۲۶

۲۰- واکنش تهران به اخراج دیپلماتهای ایران از آلبانی  - سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آلبانی در ادامه سناریوسازیهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی گروه‌های تروریستی قربانی اقدام ناخواسته در برخورد با دپیلماتهای ما شده است.

جامعه ایرانی - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۵:۱۷

۲۱- واکنش وزارت‌خارجه به اقدام ضدایرانی دولت آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی واکنش نشان داد. - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قاسمی با نکوهش این اقدام گفت: این اقدام و سناریو...

نشان آنلاین - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۵۸

۲۲- اقدام دولت آلبانی محکوم است - سناریوهای آمریکایی-اسراییلی برای تخریب روابط اروپایی ایران. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آلبانی در ادامه سناریوسازیهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی گروه‌های تروریستی قربانی اقدام ناخواسته در برخورد با دپیلماتهای ما شده است.

خبرگزاری تقریب - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۵۷

۲۳- واکنش وزارت‌خارجه به اقدام ضدایرانی دولت آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی واکنش نشان داد.

اندیشه‌ها - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۵۰

۲۴- واکنش وزارت‌خارجه ایران نسبت به اقدام آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی واکنش نشان داد.

ایران بالکان - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۴۷

۲۵- اقدام دولت آلبانی غیرقابل قبول و محکوم است - سناریوسازان این بار کشور آلبانی را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار دادند. این رفتار دولت آلبانی که هیچ توجیه و پایه و اساس منطقی ندارد تماماً بر بنیان اطلاعات ساختگی و غلط برخی سرویسهای امنیتی و اقدامی محکوم و غیرقابل قبول تلقی می‌شود.

فانوس نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۳۷

۲۶- اخراج دو دیپلمات ایرانی از آلبانی. رسانه‌های آلبانی از اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور خبر داده‌اند.

ایران بالکان - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۳۷

۲۷- پشت‌پرده اخراج دیپلماتهای ایرانی از کشورهای اروپایی چیست؟ چند ماهی است با هدایت رژیم صهیونیستی و نقش‌آفرینی آمریکا، اروپا و منافقین پروژه متهم‌سازی ایران به انجام اقدامات خرابکارانه در کشورهای اروپایی در دستورکار این محور ضدایرانی قرار گرفته است.

راهبرد معاصر - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۲۵

۲۸- اخراج دو دیپلمات ایرانی از آلبانی - آمریکا از اقدام آلبانی استقبال کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ساعتهایی بعد از انتشار خبر اخراج دو دیپلمات ایرانی از آلبانی، مقامهای آمریکایی از این اقدام دولت آلبانی قدردانی و استقبال کردند. - وزیر خارجه...

خبرگزاری دانشجو - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۲۱

۲۹- سناریوهای آمریکایی - اسراییلی برای تخریب روابط اروپایی ایران در دستورکار است. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور به بهانه‌های امنیتی با بیان این‌که «این اقدام دولت آلبانی غیرقابل قبول و محکوم است».

وانا نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۱۸

۳۰- واکنش وزارت‌خارجه ایران به اخراج سفیر ایران از آلبانی - واکنش وزارت‌خارجه ایران به اخراج سفیر ایران از آلبانی: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی اسراییل و با همکاری برخی گروه‌های تروریستی ضدایرانی و با بیان ادعاهای واهی (صورت گرفته است).

دوستان - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۱۷

۳۱- واکنش وزارت‌خارجه به اقدام ضدایرانی دولت آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی واکنش نشان داد.

اکوفارس - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۱۷

۳۲- واکنش سخنگوی وزارت‌خارجه به اخراج دو دیپلمات ایرانی در آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی اجرا شده است.

آفتاب - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۱۱

۳۳- بهرام قاسمی: سناریوسازان ضدایرانی این بار آلبانی را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار داده‌اند. سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی اجرا شده است.

خبر داغ - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۰۷

۳۴- استقبال پمپئو از اخراج دو دیپلمات ایرانی - مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا از تصمیم دولت آلبانی مبنی بر اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور استقبال کرد.

اتاق خبر - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۰۵

۳۵- واکنش وزارت‌خارجه ایران به اقدام دولت آلبانی - سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اقدام دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور به بهانه‌های امنیتی با بیان این‌که «این اقدام دولت آلبانی غیرقابل قبول و محکوم است»...

تابناک - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۴:۰۰

۳۶- اقدام دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی غیرقابل قبول است. سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی گفت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی (صورت گرفته است).

همشهری آنلاین - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۴۵

۳۷- سناریوسازان ضدایرانی این بار آلبانی را قربانی نقشه‌های شوم خود قرار داده‌اند. سخنگوی وزارت امور خارجه با نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی اظهار داشت: این اقدام و سناریو تحت فشار دولت آمریکا و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی اجرا شده است.

ایلنا - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۴۱

۳۸- واکنش وزارت‌خارجه به اقدام آلبانی برای اخراج دو دیپلمات ایرانی: این سناریو تحت فشار آمریکا، اسراییل و برخی گروه‌های تروریستی (صورت گرفته است). بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت‌خارجه، نکوهش اقدام غیرقابل قبول دولت آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی...

تیتر برتر - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۳۷

۳۹- واکنش وزارت‌خارجه به اقدام آلبانی علیه دو دیپلمات ایرانی - ایران همواره روابط مناسبی با کشور آلبانی داشته و به تمام قوانین و مقررات داخلی این کشور که بخشی از اصول سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، - به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت...

جماران - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۳۱

۴۰- پمپئو: ایرانی‌های اخراج شده از آلبانی طراح حمله تروریستی بودند! ایرانی‌های اخراج شده از آلبانی طراح حمله تروریستی بودند! وزیر خارجه آمریکا با نسبت دادن اتهامات واهی به ۲دیپلمات ایرانی اخراج شده از آلبانی، خواستار حمایت جهانی از تحریم‎ها علیه ایران شد.

نواندیش - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۵۷

۴۱- آلبانی قربانی سناریوسازی آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آلبانی در ادامه سناریوسازیهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی گروه‌های تروریستی قربانی اقدام ناخواسته در برخورد با دپیلماتهای ما شده است.

اقتصاد ۲۴ - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۴۷

۴۲- بهرام قاسمی: ایران به تمام قوانین آلبانی احترام گذاشته است

عصر ایران - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۴۵

۴۳- هر گونه اتهام و ادعا علیه دیپلماتهای ایرانی در آلبانی غیرقابل قبول است. سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن اقدام دولت آلبانی در اخراج دیپلماتهای ایرانی تحت فشار آمریکا، گفت: هر گونه اتهام و ادعا علیه دیپلماتهای ایرانی در آلبانی کاملا مردود و غیرقابل قبول است.

آریا - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۴۰

۴۴- استقبال معنادار آمریکا از اقدام ضدایرانی آلبانی - وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در پیام های جداگانه، از اقدام آلبانی در اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور به بهانه «نقض وضعیت دیپلماتیک» توسط آنها استقبال کردند

اطلاع نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۲۰

۴۵- اخراج دو دیپلمات ایرانی در آلبانی به بهانه امنیتی - خبرها حاکی از آن‌اند که دو تن از دیپلماتهای ایرانی در آلبانی، به دلایلی که ادعا می‌شود مربوط به امنیت ملی این کشور هستند، اخراج شده‌اند. - خبرها حاکی از آن‌اند که دو تن از دیپلماتهای ایرانی...

نواندیش - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۱۷

۴۶- آلبانی قربانی سناریوسازی آمریکا و رژیم صهیونیستی شد. سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: آلبانی در ادامه سناریوسازیهای آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی گروه‌های تروریستی قربانی اقدام ناخواسته در برخورد با دپیلماتهای ما شده است.

ایرنا - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۲:۱۶

۴۷- مواجهه با دو دیپلمات ایرانی در آلبانی به بهانه امنیتی - خبرها حاکی از آن‌اند که دو تن از دیپلماتهای ایرانی در آلبانی، به دلایلی که ادعا می‌شود مربوط به امنیت ملی این کشور هستند، اخراج شده‌اند

رویداد ۲۴- بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۱:۴۶

۴۸- اقدام آلبانی علیه دو دیپلمات ایرانی - یک سخنگوی وزارت‌خارجه آلبانی در گفتگو با آسوشیتدپرس، مدعی شده این دو دیپلمات فعالیتهایی انجام داده‌اند که امنیت آلبانی را به خطر انداخته است.

جماران - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۰:۵۱

۴۹- آلبانی ۲دیپلمات ایرانی را اخراج کرد - آلبانی در حالی که مدت‌هاست به پایگاه منافقین و تروریست‌ها مبدل شده است، از اخراج دو دیپلمات ایرانی به دلایل واهی خبر داد

تیتر برتر - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۱۰:۴۷

۵۰- آلبانی با هماهنگی رژیم صهیونیستی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد. آلبانی در حالی که مدت‌هاست به پایگاه منافقین و تروریست‌ها مبدل شده است، از اخراج دو دیپلمات ایرانی به دلایل واهی خبر داد.

اطلاع نیوز - بین‌الملل - پنجشنبه ۲۹آذر ۱۳۹۷، ساعت ۰۳:۴۰

 

و این لیست بی‌وقفه در رسانه‌های حکومتی خامنه‌ای طولانی‌تر و طولانی‌تر می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/275b5eac-13e9-4388-a66a-9c2d6ab069ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات