728 x 90

ابراز وحشت سردمداران رژیم از بحران درونی

ترس حکومت آخوندی از خشم گذاران مردم ایران
ترس حکومت آخوندی از خشم گذاران مردم ایران

بحران بی‌راه‌حلی در وضعیتی که به‌گفته خلیفه ارتجاع و حسن روحانی شرایط جنگی نامیده شده است، اوجگیری تخاصمات باندهای درون حاکمیت را به‌مراه دارد.

باندهای مافیایی حاکم در ترس از اعتراضات و قیام رشدیابنده مردم به جان هم افتاده‌اند.

علی‌اکبر صالحی، معاون آخوند روحانی و رئیس سازمان انرژی اتمی دولت روحانی، در یک سخنرانی در استان البرز ضمن ابراز یاس و سرخوردگی به‌ نقل از خلیفه ارتجاع افزود: «ما قبول داریم مشکلات و ضعفهایی وجود دارد... اما تفرقه در این شرایط برای ما سم است».

 

بازی در زمین دشمن

محمود واعظی، رئیس دفتر حسن روحانی نیز در اشاره به بحران درونی حاکمیت، باند مقابل را به بازی در زمین دشمن متهم کرده و در مصاحبه با روزنامه‌ ایران می‌گوید: «دولت بر این عقیده است هر صدایی که باعث ایجاد شکاف در کشور به‌ویژه در حاکمیت شود، بازی‌کردن در زمین دشمن است. فرق هم نمی‌کند چه کسی باشد».

واعظی سپس از برملا شدن پشت‌پرده تحولات و نزاع درونی باندها ابراز نگرانی می‌کند و می‌گوید: «این انتظار که دولت برخی حرف‌های پشت‌پرده را بزند، غیر از ایجاد اختلاف و از بین بردن انسجام، ثمر دیگری ندارد».

 

شرایط سخت

در ادامه این ابراز نگرانیها اسحاق جهانگیری، معاون اول آخوند روحانی نیز به صحنه آمده و ضمن اعتراف به انزوا و شرایط سختی که رژیم در آن قرار گرفته می‌گوید: «آن چیزی که نگران‌کننده است تخریب دولت در شرایط جنگ اقتصادی است، تخریب روحیه و تهدید مدیران دولت در این شرایط ناشایست و نادرست است. ما می‌دانیم در شرایط سخت دولت بیشتر نیازمند حمایت نخبگان و تولیدکنندگان است».

مصطفی هاشمی‌طبا از کاندیداهای نمایش انتخاباتی ریاست‌جمهوری سال ۹۶ طی مصاحبه با سایت انتخاب پرده از علت نگرانی سرکردگان دولت آخوند حسن روحانی از جنگ و دعوای بین باندها برداشته و به‌روشنی وضعیت نزار حکومت آخوندی که غرقه در بحران داخلی، سیاسی و اجتماعی است را نمایان می‌کند: «اصول‌گرایان هستند که کمر به نابودی آقای روحانی بسته و از هر بهانه‌ای بهره می‌گیرند تا چهره دولت را ناکارآمد نشان ‏بدهند. ببینید! اینهایی که نطق می‌کنند، بیانیه می‌دهند، طومار می‌نویسند، پلاکارد دستشان ‏می‌گیرند...».

هاشمی‌طبا در ادامه نسبت به شرایط بسیار خطرناک کنونی هشدار داد: «شرایط سخت است. خیلی سخت، به قدری سخت که هیچ‌کس حق ندارد، حتی کوچکترین ‏اشتباه یا کوتاهی‌ای داشته باشد».‏

آخوند محمدباقر عبدوس، امام‌جمعهٔ خامنه‌ای در سمنان نیز وحشت خود را از روی‌گرداندن مردم از این رژیم پنهان نکرده و به باند مقابل هشدار می‌دهد: «دشمن با بزرگ‌نمایی مشکلات به فکر مأیوس کردن ملت ماست، باید هوشیار باشیم تا با زیر سؤال بردن مواضع یکدیگر در این شرایط در میدان و زمین دشمن بازی نکنیم و آب به آسیاب دشمن نریزیم».

 

قطعا این هشدارها تماماً در راستای منافع باندی صورت نمی‌گیرد، بلکه در راستای حفظ نظام است.

مهره‌هایی که از آنها نام برده شد از آنجایی که دستی در کار دارند خوب می‌دانند که تمامیت حاکمیت آخوندی در خطر و در گرداب سرنگونی غوطه‌ور است.

سرنگونی که مردم قیام‌کننده و کانون‌های شورشی با حمایت مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران تدارک دیده و آن را رقم می‌زنند و حاکمیت منحوس آخوندی را گریزی از آن نیست.

 

ناامیدکنندگان خائن به انقلاب!

گماشته خامنه‌ای به نام عیسی برادری در جمعه‌بازار تکاب که از فرط وحشت فراموش کرده که خود ولی‌فقیه ارتجاع اولین کسی بود که از سال ۹۸ ابراز وحشت کرده و نسبت به آن هشدار و آماده‌باش داده بود، او را خائن نامیده است: «بعضی از مردم و مسئولان با سال سخت خواندن سال ۹۸ به‌دنبال ناامید کردن مردم هستند، باید قوه قضاییه این افراد را شناسایی کند چرا که ناامیدکنندگان خائن به انقلاب به‌شمار می‌روند».

سردمداران و مهره‌های بالای حکومتی از شرایط سخت، شرایط جنگی، شکاف در کشور، شرایط خیلی سخت و... آه و فغان می‌کنند و این شرایط سخت را به دشمن نسبت می‌دهند

از طرفی آنان به این واقعیت اعتراف می‌کنند که در این شرایط سخت باید باندها هوشیار باشند تا در این شرایط آب به آسیاب دشمن نریزند.

 

بحران درونی بازتاب شرایط سخت

چنین شرایط سختی است که بحران درونی را دامن زده و سردمداران و مهره‌ها را هم ودار کرده است نسبت به این بحران ابراز وحشت کنند.

این بحران درونی هم بازتاب شرایط سختی است که نظام در رابطه با مردم و اعتراضات روزافزون آنها در آن گیرکرده است.

در شرایط کنونی نظام در رابطه با مردم با بحرانی به بزرگی بحران سرنگونی مواجه شده است و بحرانهای درونی آن هم ناشی از این بحران بزرگ و لاعلاج است.

باند روحانی به باند مقابل گوشزد می‌کند که در شرایط پرچالش کنونی، نباید به دولت روحانی گیربدهد و مشکلات گریبانگیر این دولت در گل مانده را بزرگ کند...

 

خطر برای موجودیت نظام

قطعا این هشدارها تماماً در راستای منافع باندی صورت نمی‌گیرد، بلکه در راستای حفظ نظام است.

مهره‌هایی که از آنها نام برده شد از آنجایی که دستی در کار دارند خوب می‌دانند که تمامیت حاکمیت آخوندی در خطر و در گرداب سرنگونی غوطه‌ور است.

سرنگونی که مردم قیام‌کننده و کانون‌های شورشی با حمایت مقاومت سازمان‌یافته مردم ایران تدارک دیده و آن را رقم می‌زنند و حاکمیت منحوس آخوندی را گریزی از آن نیست.

آری ترس از قیام مردم بپاخاسته میهن یا به تعبیر خلیفه ارتجاع «فتنه ۹۸» است که خواب را از چشمان ایادی ریز و درشت حاکمیت ربوده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8d2783b-35c8-4774-a80a-f127579f84d0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات