728 x 90

ابتلای ۶۷تن از کارگران یک واحد صنعتی در نیشابور/ روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر انفجاری است

کرونا در ایران
کرونا در ایران

پس از ابتلای یک کارگر در یکی از واحد‌های صنعتی نیشابور به کرونای انگلیسی، ۶۷کارگر در این کارخانه مبتلا به کرونای انگلیسی شدند. رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: یکی از فرزندان یک فرد مبتلا به ویروس جهش یافته، که به‌عنوان کارگر یکی از شرکت‌های صنعتی نیشابور مشغول به کار بود، با ورود خود به محل کارش ۶۷نفر از همکاران خود را به این ویروس مبتلا کرده است. وی افزود: درخواست تعطیلی این کارخانه را داده‌ایم تا از ۵۰۰نفر کارکنان این مجموعه صنعتی آزمایش گرفته شود (خبرگزاری حکومتی ایلنا ۱۷فروردین).

روند ابتلا به کرونا در استان بوشهر انفجاری است

سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شناسایی ۶۵۱نفر مثبت کرونایی در مدت ۲۴ساعت، بیانگر روند انفجاری گسترش این ویروس در این استان است. در حال حاضر ۵۰۰تخت برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر پیش‌بینی شده است که تختهای بخش اورژانس کرونایی پر شده و تخت خالی در این بخش‌ها وجود ندارد. سه شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی و چهار شهرستان نیز نارنجی است (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۷فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c947e51b-ca42-433f-9421-230d04bd3225"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات