728 x 90

آخرین تلاشهای اروپا برای نجات برجام

نه به هسته‌یی رژیم ایران
نه به هسته‌یی رژیم ایران

منابعی در کشورهای اروپایی به تلویزیون اسکای نیوز گفتند دونالد ترامپ در ۱۲ماه جاری میلادی از توافق اتمی با رژیم ایران که آن را فاجعه توصیف کرده خارج خواهد شد و آمادگی دارد تا با مخالفت کشورهای اروپایی که از چهار ماه پیش نگرانی‌هایشان را از این تصمیم اعلام کردهاند مقابله کند.

این منبع روز 14اردیبهشت 94 افزود: گفته می‌شود فرانسه و انگلستان و آلمان سعی می‌کنند درصورتی‌که آمریکا موافقت کند توافق سیاسی جدیدی که مواضعی سرسختانه‌تر علیه رژیم ایران دارد را به کاخ سفید ارائه کنند ولی منابع مختلف تردید دارند که این تلاش‌ها به نتیجه برسد.

یک دیپلومات بلندپایه آمریکایی گفت ما یک هفته وقت داریم که گفتگو کنیم ولی نسبت به این گفتگوها خوشبین نیستم.

فرانسه و انگلستان و آلمان می‌گویند درصورتی‌که آمریکا از توافق خارج شد به آن التزام خواهند داشت و روابط اقتصادیشان را با رژیم ایران تقویت خواهند کرد در حالیکه این خواسته می‌بایست با موافقت آمریکا صورت بگیرد. روابط اقتصادی کشورهای اروپایی با رژیم ایران می‌بایست همراه با تسهیلات بانکی آمریکا باشد چرا که هر گونه روابط تجاری با رژیم ایران با بازتابهای قانون مجازاتهای اقتصادی علیه این رژیم روبه‌رو خواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/704f1763-646f-4727-9a56-00ce201a95e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات