728 x 90

قيام هاي خاورميانه,سوريه,

تظاهرکنندگان سوریه دراردن: انشاالله انقلاب دیر یا زود پیروز می‌شود

-

تظاهرات مردم سوریه در اردن علیه بشار اسد - آرشیو
تظاهرات مردم سوریه در اردن علیه بشار اسد - آرشیو
«ما به پیروزی یقین داریم»، این بازتاب عزم و اراده قیام‌کنندگان سوری است که حالا در فریادهای شهروندان سوری مقیم اردن طنین افکنده است، به میان آنها می‌رویم:

گزارش رویتر: صدها نفر در امان پایتخت اردن در برابر سفارت سوریه تظاهرات کردند و از تصمیم اتحادیه عرب برای تعلیق سوریه حمایت نمودند.
تظاهرکنندگان در حمایت از چندین شهر قیام‌خیز سوریه مانند حمص، درعا و ادلب شعارهایی سر دادند. محمد یکی از ۳۰۰هزار سوری ساکن اردن است. او می‌گوید: «این تصمیم دیر اتخاذ شده. ما به اتحادیه عرب درود می‌فرستیم. ما نه تنها خواستار این تصمیم، بلکه خواهان لغو عضویت هستیم. این تصمیم موضع ما را تقویت می‌کند و انشاالله انقلاب دیر یا زود پیروز می‌شود».
یکی دیگر از شهروندان سوری مقیم اردن به نام آذر غازی می‌گوید: «مردم سوریه برای مدت طولانی در انتظار این اقدام اتحادیه عرب بودند. این شروع مسیری به سوی پیروزی است. ما که در تبعید هستیم مطمئن هستیم که مردم سوریه در انقلاب خود علیه بشار اسد و همه پشتیبانانش پیروز خواهند شد».
نخست‌وزیر قطر گفته است، اتحادیه عرب تحریمهای اقتصادی و سیاسی را علیه دولت سوریه اعمال خواهد کرد و از کشورهای عضو خواسته که سفرای خود را از سوریه فرا بخوانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d77f3699-ddc3-48a5-a348-a56b51ee87c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات