728 x 90

خاکسپاری پیکر محمد میرموسوی که زیر شکنجه وحوش خامنه‌ای به‌قتل رسید

 محمد میرموسوی
محمد میرموسوی

پیکر محمد میرموسوی جوان لاهیجانی که زیر شکنجه وحوش خامنه‌ای به‌قتل رسید در زادگاهش در میان داغ و اندوه بستگان وهمشهریانش، به خاک سپرده شد.

نیروی جنایتکار انتظامی، که پزشکیان سرکردهٔ آن را مأمور تشکیل کمیته و پیگیری قتل جوان لاهیجانی کرده است، با صدور اطلاعیهٔ نفرت‌انگیزی، تلاش کرد قربانی را مقصر و «دارای سابقه شرارت» معرفی کند.

در اطلاعیه نیروی سرکوبگر انتظامی که داستانسرایی را از یک ماه و یک هفته قبل در اول مرداد شروع کرده و با ابراز تأسف ریایی از «فوت آن مرحوم»، در منتهای رذیلت آمده است:

در تاریخ پنجشنبه یک مردادماه در روستای ناصرکیاده از توابع شهرستان لاهیجان خبر نزاع و درگیری توسط اهالی محل در سه مرحله و به‌طور مکرر به پاسگاه محلی گزارش می‌شود.

منشأ درگیری مرحوم میرموسوی بوده و پلیس تمامی عاملان حادثه را بازداشت می‌کند.

متوفی در پاسگاه انتظامی شروع به فحاشی و استنکاف از دستورات عوامل انتظامی و درگیری با مأموران نموده که این روند تا حضور در بازداشتگاه ادامه پیدا می‌کند.

متأسفانه به‌دلیل هیجان ناشی از اصطکاک صورت‌گرفته میان مرحوم میرموسوی و عوامل انتظامی و عدم کنترل خشم و احساسات از طرف برخی کارکنان و بی‌اعتنایی به وضعیت متهم این اتفاق رخ می‌دهد.

 

در اطلاعیه وحوش جنایتکار خامنه‌ای هم‌چنین آمده است: پیش از این، مرحوم چندین مورد سابقه شرارت و درگیری داشته و در سال ۱۳۹۹ نیز در اجرای حکم جلب، با پلیس درگیر و به ۹ماه حبس محکوم می‌شود.

البته وحوش انتظامی در پایان به خانواده مرحوم پس از همه شکنجه‌ها عرض تسلیت هم کرده‌اند!

 

جنایت وحشیانه در قتل جوان لاهیجانی در ویدئوهای منتشر شده آن‌قدر واضح است که خبرگزاری سپاه پاسداران نیز روز جمعه شهریور به ناگزیر نوشت: ویدئویی مبنی بر جان‌باختن یک متهم در بازداشت خبرساز شد.

شواهد نشان می‌دهد احتمالاً! متهم در زمان بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است!

متهم بامداد پنجشنبه از بازداشتگاه به بیمارستان منتقل می‌شود و پیگیریها نشان می‌دهد، که پیش از حضور وی در بیمارستان علایم حیاتی نداشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0c6a4f9-6f4c-415d-a175-d849126d4309"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات