728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

تهدیدهای توخالی رژیم آخوندی

-

موشک هایی که رژیم آخوندی با آنها آمریکا را تهدید می کند
موشک هایی که رژیم آخوندی با آنها آمریکا را تهدید می کند
رژیم آخوندی می‌گوید کشتیهای جنگی به سواحل آمریکا در اقیانوس آتلانتیک می‌فرستد، آمریکا می‌گوید جدی نگیرید، باز هم تهدیدهای توخالی است. گزارشی از سی.ان.ان

کشتیهای مسلح رژیم ایران که فقط چند ۱۰کیلومتر با ساحل آمریکا فاصله دارند! این شرایطی است که امکان دارد آمریکا با آن روبه‌رو شود، چون رژیم ایران تهدید کرده است می‌خواهد نیروی نظامی خود را گسترش بدهد.

تهدیدهای رژیم ایران تاکنون تنها در منطقه خلیج‌فارس بوده است، اما این رژیم حالا می‌خواهد این تهدیدها را به سواحل آمریکا بکشاند.

جی کارنی سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس مطبوعاتی در این‌باره گفت: ”ما اظهارات مقامهای رژیم ایران را جدی نمی‌گیریم. چون این اظهارات و تهدیدها به هیچ‌وجه توانایی نیروی دریایی این رژیم را منعکس نمی‌کند“.

دلیل این کم اهمیت جلوه دادن موضوع توسط مقامهای آمریکایی، شاید به‌خاطر امکانات و مسافت باشد. چون هر نیروی نظامی از سوی رژیم ایران می‌باید ۹۵۰۰ مایل دریایی را طی کند تا نزدیک ساحل شرقی آمریکا، شود. متخصصان می‌گویند انجام چنین کاری برای رژیم ایران مشکل است، چون اکثر بنادری که در سر راه قرار دارند مربوط به کشورهایی هستند که با نیروی دریایی این رژیم رابطه ندارند. پس این نیرو نمی‌تواند سوخت‌گیری و رسیدگی به کشتیهای خود را در آن‌جا انجام دهد. هم‌چنین باید گفت که ارتباطات هم برای نیروی دریایی رژیم ایران یک مشکل محسوب می‌شود.

اریک ویرتیم از مؤسسه نیروی دریایی آمریکا می‌گوید: موشک نور رژیم ایران ۷۵مایل برد دارد، اما باید گفت که این موشک بر روی کشتیهای عظیم‌تر که قرار است بسوی آمریکا حرکت کنند، نصب نمی‌شود. اگر نصب می‌شد تازه می‌توانست یک کشتی دیگر را مورد هدف قرار بدهد و نه خاک یک کشور را.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab4ad758-8ea9-4ce1-8d78-05363f4623df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات